Кожному користувачеві у віртуальному кол-центрі Окі-Токі можна задати кілька телефонів: робітники, включаючи внутрішні (додаткові номери віртуальної IP-АТС) та особисті (мобільні та домашні). Це можна зробити? клацнувши на ім'я користувача в закладці «Користувачі» модуля Sec (якщо, звичайно, права доступу дозволяють вам змінювати цю інформацію). При цьому відкриється вікно з даними про користувача, де можна побачити такі позначення для телефонних номерів:
- INT – номери мобільних або стаціонарних телефонів, що належать компанії, тобто. робочі телефони;
- EXT – номери особистих мобільних або стаціонарних телефонів. Вони залишаються у співробітника навіть після припинення роботи у цій компанії. Можуть бути змінені лише з компанії, де живе користувач;
- SIP&MFC — додаткові номери міні-АТС, які присвоєно користувачеві всередині системи;
- VM – голосова пошта співробітника.
Як вимкнути (включити) дзвінки на мобільний телефон
Іноді потрібно відключити дзвінки на особистий номер співробітника, щоб вхідні дзвінки не йшли на його мобільний телефон. Для цього потрібно зайти в модуль керування користувачами кол-центру Sec та натиснути пункт меню "Користувачі". З'явиться таблиця зареєстрованих у системі користувачів. Знаходимо стовпець «Зв'язок» та натискаємо на «EXT», щоб він став сірим. Аналогічно можна відключати та включати інші способи зв'язку з користувачем: дзвінки на операторське місце (ОР), на внутрішні номери міні-АТС (SIP&FMC), голосову пошту (VM).
Що відображатиметься у звіті за дзвінками кол-центру (ACD)
Головний звіт будь-якого кол-центру — «Звіт з дзвінків» (у модулі ACD) — покаже нам, як користувач прийняв дзвінок. Нижче наведено два приклади, в яких видно прийом дзвінка на операторське місце (OP) та на внутрішній номер міні-АТС (SIP&MFC).