10.11.2015

Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Як багато процесів у контактної картки

У першому випадку, коли потрібен, щоб у роботі був тільки один бізнес-процес, якщо розмова з клієнтом має закінчений характер і кожен наступний дзвінок є новим предметним розмовою, ідеально підходить для роботи reception, служби підтримки клієнтів та довідкових служб. Скільки Другий варіант потрібен, якщо використовується лише один сценарій для розмови, необхідний, якщо робота з клієнтом має одиничний характер, наприклад, якщо використовується сценарій для опитування. Скільки Третій випадок підходить тоді, коли з клієнтом ведеться кілька проектів, від опитувань до прийому заявок і необхідно, щоб вони оброблялися незалежно. Скільки Ми намагаємося, щоб Ви отримали максимум задоволення від використання нашої системи Окі-Токі 🙂

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Грудень 22, 2020 Оцінка менеджера колл-центру: Що повинен вміти оператор колл-центру?

Наймаючи операторів, враховуючи їх особисті якості, ви створюєте більш надійний та стабільний колектив в контакт-центрі. Дізнайтеся, як оцінити софт-навички оператора!

Детальніше
photo
П'ятниця Травень 15, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2020 року

Новини Окі-Токі за квітень 2020: визначення часового поясу на операторському місці та велике прибирання багів. Деталі читайте далі!

Детальніше