10.11.2015

Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Як багато процесів у контактної картки

У першому випадку, коли потрібен, щоб у роботі був тільки один бізнес-процес, якщо розмова з клієнтом має закінчений характер і кожен наступний дзвінок є новим предметним розмовою, ідеально підходить для роботи reception, служби підтримки клієнтів та довідкових служб. Скільки Другий варіант потрібен, якщо використовується лише один сценарій для розмови, необхідний, якщо робота з клієнтом має одиничний характер, наприклад, якщо використовується сценарій для опитування. Скільки Третій випадок підходить тоді, коли з клієнтом ведеться кілька проектів, від опитувань до прийому заявок і необхідно, щоб вони оброблялися незалежно. Скільки Ми намагаємося, щоб Ви отримали максимум задоволення від використання нашої системи Окі-Токі 🙂

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Листопад 11, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за жовтень 2019

Новини Оки-Токи за жовтень 2019 року: Рефакторинг черг та автообдзвонів, папки аудіозаписів проектів, спрощене підключення номера. Дізнайтеся більше у дайджесті!

Детальніше
photo
Вівторок Жовтень 8, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2019

Новини Оки-Токи за вересень 2019 року: рапорти, оновлений storage, рефакторинг звітів SEC & FIN, користувацькі рінгтони при виклику. Дізнайтеся більше!

Детальніше