04.07.2023

Предиктивний набір: Як працює та як підключити предиктивний обзвон?

Дізнайтеся, як працює прогностичний набір та як легко підключити прогностичний обдзвін для оптимізації роботи вашого кол-центру.

Предиктивний набір: Як працює та як підключити предиктивний обзвон?

Предиктивний дзвінок здатен зробити роботу кол-центру ще більш ефективною. Важливо розуміти, що кожна секунда має значення, коли автообдзвоні набирає клієнтів. Предиктивний дзвінок дозволяє операторам приймати більше викликів без збільшення кількості скинутих дзвінків і робить роботу автодзвінка більш результативною. В результаті всі виграють: клієнтам не дзвонять кожні 5 хвилин, а оператори працюють без простоїв. У цій статті ми розглянемо що таке предиктивний автообдзвоні, як налаштувати його в Окі-Токі та які переваги для кол-центру дає цей режим. 

Що таке автоматичний дзвінок?

Автоматичний дзвінок – це загальне поняття всіх методів дзвінка клієнтам, при яких використовується автоматичне набирання номерів без необхідності ручного введення. Автообдзвоні клієнтам допомагає скоротити час очікування наступного дзвінка, зняти рутинні завдання з операторів та обробляти втрачені дзвінки. Автообдзвоні в Окі-Токі можна налаштувати в будь-якому режимі залежно від поставлених завдань: Callback, Progressive, Power Dial, Predictive або Limitless. Докладніше про всі режими автодзвінка читайте в окремій статті на блозі.

Що таке предиктивний дзвінок?

Предиктивний дзвінок (Predictive mode) – це режим роботи автодзвінка, який при набиранні номерів спирається на відсоток скинутих дзвінків. Тобто в налаштуваннях автодзвінка потрібно вказати прийнятний рівень скинутих дзвінків, що дозволить збільшити кількість з’єднань з потенційними клієнтами без зайвих спроб дзвінків.Доля скинутих дзвінків, % — це допустима величина скинутих викликів («Скид. Немає вільного оператора») при інтенсивному набиранні, яка вказується у налаштуваннях. Наприклад: допустимим значенням скинутих дзвінків прийняли 10%. Це означає, що 10 скинутих дзвінків з останніх 100 — це допустима норма і автодзвінку не потрібно знижувати число ліній. 

Tryb automatycznego wybierania "Predictive mode"
Tryb automatycznego wybierania “Predictive mode”

У порівнянні з «звичайними» режимами автодзвінка, які набирають номер наступного абонента для дзвінка лише коли оператор вільний і готовий до розмови — Predictive mode починає здійснювати дзвінок завчасно, ще до того, як спеціаліст зможе його прийняти та обробити. У рішенні використовується метод прогнозного статистичного аналізу, який визначає, коли слід набрати номер для дзвінка потенційному клієнту і з’єднати його з оператором.Для коректної роботи предиктивного дзвінка рекомендується використовувати 10-15 операторів. Вважається, що предиктивний дзвінок ефективно застосовувати в великих кол-центрах, де обробляється багато дзвінків. Тільки в цьому випадку статистики буде достатньо для прогнозування і Predictive mode визначить скільки ліній потрібно виділити на операторів. Це дозволить уникнути перевантажень і гарантувати ефективність роботи.В кол-центрах режим автодзвінка Predictive mode використовується для зменшення часу очікування дзвінка оператором з урахуванням мінімальних втрат успішних дзвінків. Іншими словами, автообдзвоні повинен здійснити таку кількість дзвінків, щоб зайняти ними всіх операторів і щоб відповідаючі абоненти не “скинулись”. Ця механіка досягається за допомогою спеціальних алгоритмів, які передбачають кількість дзвінків, виходячи з даних про операторів, вільних на момент з’єднання, а також про середню тривалість розмов, відсоток успішних з’єднань тощо. 

Як налаштувати предиктивний дзвінок в Окі-Токі?

Для використання предиктивного набору потрібно створити в Окі-Токі автообдзвоні з режимом Predictive mode і вказати долю скинутих дзвінків. Для тестування можна вказати наприклад 10%, тобто на 100 дзвінків – 10 буде скинуто коли немає вільного оператора. Потім необхідно призначити операторів на автообдзвоні і завантажити номери телефонів. Під час дзвінка клієнтам у вкладці Інфо можна подивитися долю скинутих дзвінків за 5 хвилин і відштовхуватися від цих даних. Якщо дзвінки довго надходять операторам і вони сидять без діла – можна підвищити відсоток скинутих дзвінків до 20%. Середній час очікування з’єднання буде трохи знижено, але трохи зросте ризик “задзвонити” клієнтів.

Важливо: Скинуті дзвінки не вважаються за спроби дозвону і автообдзвоні запланує передзвін на час, вказаний у налаштуваннях.Предиктивний дзвінок Окі-Токі скорочує час очікування дзвінка оператором і забезпечує мінімальну втрату успішних дзвінків. При роботі Predictive mode система здійснює кількість дзвінків, що перевищує число вільних операторів, тому що, згідно з прогнозом, клієнти не відповідатимуть на деякі виклики (скид, зайнято, невірний номер).

Переваги предиктивного дзвінка клієнтам

Предиктивний набір номерів має ряд значущих переваг, які суттєво підвищують ефективність автодзвінка клієнтам:

  • Збільшення успішних дзвінків: Завдяки оптимізації процесу набору номерів, оператори отримують більше дзвінків, що скорочує час очікування на лінії і оператори зайняті справою; 
  • Зниження витрат: Предиктивний дзвінок збільшує кількість успішних з’єднань з потенційними клієнтами і зменшує кількість зайвих спроб дзвінків, чим скорочує витрати на роботу автодзвінка;
  • Розширений функціонал: Предиктивний набір Окі-Токі пропонує ряд можливостей, які цінують наші клієнти: сумісність з будь-якою CRM-системою, визначення часового поясу, перевірка наявності операторів, налаштування числа спроб дзвінків, встановлення тривалості очікування і контроль проблем зв’язку. Також керування функціями автодзвінка і отримання звітів доступно через API.
  • Користувацькі налаштування: Функціонал від Окі-Токі дозволяє враховувати специфіку компанії і потреби клієнтів. Перед запуском автодзвінка можна задати часові рамки і використовувати інструмент тільки в потрібні дні або години. Налаштування предиктивного набору спрямовані на збільшення ймовірності успішного виклику. Якщо у клієнта вказано кілька контактних номерів, кожен з них можна включити до списку автоматичного дозвону.
  • Рівномірне розподіл дзвінків: Інструмент предиктивного набору розпподіляє робоче навантаження між операторами, щоб кожен спеціаліст спілкувався з однаковою кількістю клієнтів або згідно з налаштуваннями пріоритетів. Це допомагає уникнути помилок при наборі номерів і пропуску потенційних клієнтів.

Предиктивний набір – це інструмент, здатний підвищити продуктивність операторів і трансформувати роботу вашого кол-центру. Залишайте заявку, щоб безкоштовно використовувати інструменти Окі-Токі протягом 14 днів. Тестового періоду буде достатньо, щоб оцінити інтерфейс хмарного рішення та зручність використання автодзвінка. Зробити попередній розрахунок вартості автодзвінка можна на сторінці з калькулятором

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Грудень 30, 2024 Підсумки 2024 в Окі-Токі

We are talking about the most vivid updates of the year, summarizing the work done and sharing plans for the next year.

Детальніше
photo
П'ятниця Червень 4, 2021 Кодекс героя: нагадка для керівника контакт-центру

Як організувати роботу, якщо ви – керівник контакт-центру, як ефективно керувати, основні прийоми та поради.

Детальніше