06.08.2015

Як призначити SIP-номер користувачу в віртуальній АТС

Як призначити SIP-номер користувачеві у віртуальній АТС для вхідних та вихідних дзвінків хмарного сервісу Окі-Токі.

Як призначити SIP-номер користувачу в віртуальній АТС

SIP-номер для вхідних дзвінків

 

Щоб налаштувати SIP-номер, відкрийте модуль Routing, вкладка Черги. Додаємо авторизацію і вказуємо ім’я користувача.

Як призначити SIP-номер користувачеві у віртуальній АТС

 

SIP-номер для вихідних дзвінків

 

Відкрити модуль Sec, вкладка Черги, призначаємо користувача, пріоритет, роль і дозволяємо вихідні. Для призначення персонального GSM шлюзу, необхідно відкрити модуль Routing, вкладка SIP-провайдери, налаштування шлюзу, вказуємо ім’я користувача.

Як призначити SIP-номер користувачеві у віртуальній АТС Як призначити SIP-номер користувачеві у віртуальній АТС

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Лютий 20, 2024 Статистика вхідних дзвінків контакт-центру

Статистика вхідних дзвінків – це функціонал, який дозволяє аналізувати вхідні дзвінки, що надходять на номери контакт-центру.

Детальніше
photo
П'ятниця Березень 19, 2021 Проблеми розвитку кол-центру на аутсорсі

Чому кол-центр не росте, а розвиток уповільнився? Розглянемо 4 проблеми, які заважають розвитку кол-центра на аутсорсі.

Детальніше