Розпізнавання мови – це прогресивний функціонал Окі-Токі при здійсненні дзвінків та діалогів без участі операторів. Окі-Токі може розпізнавати як натискання кнопок, так і розпізнавати голос клієнта або комбінувати розпізнавання натискань та голосу. Як налаштувати розпізнавання мови в IVR докладно розповіли тут. Звіт про результат роботи голосового робота можна отримати у «Звіті з IVR» . Також вибір у фільтрах звіту пункту « Додати розпізнаний текст» дозволить побачити розпізнаний текст.
В Окі-Токі представлені два варіанти розпізнавання мови клієнта: за допомогою OKI-TOKI та GOOGLE. Обидва розпізнавання мають низку особливостей у роботі та оплаті.
Можливості та особливості OKI-TOKI
- На даний момент система розпізнає російську, українську, англійську та казахську мови;
- Важливо! Розпізнавання цифр від (0 до 9) не тарифікується;
- Важливо! Розпізнавання голосових відповідей (Так/Ні) не тарифікується;
- Один фрагмент розпізнавання від Oki-Toki дорівнює довжині від 1 сек. до 15 сік.
- Важливо! Розпізнавання тривалістю не більше 2 сек. не тарифікується. За умови, що голосових фрагментів у ньому не було розпізнано;
- Розпізнавання Окі-Токі використовується в стенограмах (преміальна послуга) та «Мовній аналітиці».
Можливості та особливості GOOGLE
- Один фрагмент розпізнавання від Google дорівнює довжині від 1 с. до 15 с;
- Невдала розмова з роботом тарифікується і плата стягується, навіть якщо голосових фрагментів у ньому не було розпізнано.
Дані про тарифікацію фрагментів
Усі інші розпізнані фрагменти тарифікуються за таким принципом:
- до 50 фрагментів на добу безкоштовно
- від 51 до 500 фрагментів – 5 €
- від 501 фрагментів до 1000 – 9 €
- від 1001 фрагментів до 2000 – 16 €
- від 2001 фрагментів до 4000 – 28 €
- понад 4000 фрагментів за 0.006 €
PS Повний список платних послуг сервісу завжди можна переглянути у розділі «Управління послугами» , віджет « Вартість послуг на день»
Якщо у вас виникли питання щодо тарифікації голосового робота або роботи сервісу, створіть тикет і співробітники тих. підтримки допоможуть знайти вирішення проблеми.
Максим Христенко