22.06.2022

Розпізнавання мови: тарифікація голосового робота

Функція "Розпізнавання мови" звільняє операторів від проектів з однотипним опитуванням клієнтів. Дізнайтесь про тарифи в Окі-Токі

Розпізнавання мови: тарифікація голосового робота

Розпізнавання мови – це прогресивний функціонал Окі-Токі при здійсненні дзвінків та діалогів без участі операторів. Окі-Токі може розпізнавати як натискання кнопок, так і розпізнавати голос клієнта або комбінувати розпізнавання натискань та голосу. Як налаштувати розпізнавання мови в IVR докладно розповіли тут. Звіт про результат роботи голосового робота можна отримати у «Звіті з IVR» . Також вибір у фільтрах звіту пункту « Додати розпізнаний текст» дозволить побачити розпізнаний текст.

Звіт

В Окі-Токі представлені два варіанти розпізнавання мови клієнта: за допомогою OKI-TOKI та GOOGLE. Обидва розпізнавання мають низку особливостей у роботі та оплаті.

Можливості та особливості OKI-TOKI

  • На даний момент система розпізнає російську, українську, англійську та казахську мови;
  • Важливо! Розпізнавання цифр від (0 до 9) не тарифікується;
  • Важливо! Розпізнавання голосових відповідей (Так/Ні) не тарифікується;
  • Один фрагмент розпізнавання від Oki-Toki дорівнює довжині від 1 сек. до 15 сік.
  • Важливо! Розпізнавання тривалістю не більше 2 сек. не тарифікується. За умови, що голосових фрагментів у ньому не було розпізнано;
  • Розпізнавання Окі-Токі використовується в стенограмах (преміальна послуга) та «Мовній аналітиці».

Можливості та особливості GOOGLE

  • Один фрагмент розпізнавання від Google дорівнює довжині від 1 с. до 15 с;
  • Невдала розмова з роботом тарифікується і плата стягується, навіть якщо голосових фрагментів у ньому не було розпізнано.

Дані про тарифікацію фрагментів

Усі інші розпізнані фрагменти тарифікуються за таким принципом:

  • до 50 фрагментів на добу безкоштовно
  • від 51 до 500 фрагментів – 5 €
  • від 501 фрагментів до 1000 – 9 €
  • від 1001 фрагментів до 2000 – 16 €
  • від 2001 фрагментів до 4000 – 28 €
  • понад 4000 фрагментів за 0.006 €

PS Повний список платних послуг сервісу завжди можна переглянути у розділі «Управління послугами» , віджет « Вартість послуг на день» 

Розпізнавання

 Якщо у вас виникли питання щодо тарифікації голосового робота або роботи сервісу, створіть тикет і співробітники тих. підтримки допоможуть знайти вирішення проблеми.

Максим Христенко

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Серпень 16, 2019 Дайджест новин Оки-Токи за липень 2019

У липні ми зосередилися на декількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автоматичних дзвінках. Детальніше у дайджесті!

Детальніше
photo
Вівторок Серпень 2, 2022 Як створити шаблон електронної пошти для сценарію продажу в контакт-центрі

Шаблон email-розсилки для сценарію продажу – інструмент для автоматизованої відправки листів зі сценарію розмови, за подією або за допомогою API.

Детальніше