07.08.2015

Як використовувати пакет хвилин у GSM-шлюзі

Керування пакетами хвилин у GSM-шлюзі. Налаштування GSM-шлюзу: вибір дозволених префіксів (напрямків), періодичності нарахування та вартості хвилини.

Як використовувати пакет хвилин у GSM-шлюзі

Оператор мобільного зв'язку включає в абонплату якусь кількість пільгових хвилин, які можуть бути витрачені в день або місяць. Іноді ці пакетні пропозиції є настільки привабливими, що є причиною вибору пакета.

Які напрямки (префікси) входять у пакетні хвилини

Пакетні хвилини будуть оброблятися для префіксів, які Ви дозволите для використання. "Які

Вартість пакетної хвилини

Ви можете вручну виставити ціну за хвилину. Буде правильним порахувати поділити вартість пакета на кількість пакетних хвилин. Отримана ціна хвилини на "інших операторів" буде більша за нуль і це добре, маршрутизація дзвінків за ціною (LCR) буде "економити" пакетні хвилини, віддаючи перевагу карткам де ці префікси будуть безкоштовні. Вартість

Оновлено: Заборонити перевищення використання пакетних хвилин

Позначте цей пункт, щоб на префікси, зазначені в пакеті, після закінчення пакетних хвилин не пішов трафік. Увага! СТАВТЕ її завжди, якщо ви не готові платити високу вартість хвилин понад пакет. Заборонити

Періодичність нарахування пакетних хвилин

Налаштуйте авто-поповнення згідно з умовами вашого оператора, зазвичай всі хвилини нараховують у певний день або щодня рівними частинами. Перед поповненням залишок хвилин буде обнулено. Періодичність

Як нараховувати та списувати пакетні хвилини вручну

Додаючи та забираючи потрібне число, Ви зможете змінювати кількість пакетних хвилин. Це знадобиться якщо ви міняєте пакет у середині місяця або тільки освоюєте нашу нову можливість. "Як

Журнал операцій

У цьому журналі видно, куди витрачені хвилини та як змінювалися налаштування. Журнал

Листи-повідомлення про стан пакетних хвилин

При зміні пакетних хвилин на поштову скриньку прийде повідомлення. "листа-оповіщення" Користуйтеся та повідомляйте про свої враження. Дякуємо Івану Дубовику ПП «Исток».

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Листопад 10, 2015 Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Детальніше
photo
Вівторок Грудень 19, 2023 Створення гарячої лінії з нуля

Як створити гарячу лінію в Оки-Токи з нуля: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.

Детальніше