17.06.2021

Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автодзвінку при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автообдзвоні при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі. 

Важливо! Налаштування використовують веб-хуки в Окі-Токі, а також Роботи та Тригери в Б24, що доступно не в усіх тарифах.

 

Кейс №1. Як створити завдання в автодзвінку при подіях в Б24

 

Визначтеся з якої ворінки та з якого статусу ви берете завдання, потім: 

  1. Відкрийте налаштування Роботи в Б24 та виберіть потрібний статус,
  2. Перейдіть до налаштування Робота – натиснувши “Додати” 
  3. У випадаючому списку виберіть “Свої роботи”. Виберіть варіант Webhook
  4. Все. (*На жаль, офіційної документації на це немає.)
[smartslider3 slider=33]

/div>
У налаштуванні веб-хука, вкажіть умови при спрацьовуванні яких він буде надсилати дані в Окі-Токі. За замовчуванням відправка відбувається в момент переходу або створення ліда/угоди в цей статус. За допомогою додаткових умов можна передавати тільки певні ліди з Б24 (наприклад тільки ті, де є конкретний відповідальний). 

width="582"

Потім складіть API-запит на додавання завдання до автодзвінка. Приклади запитів є в документації по API Окі-Токі. Найпростіший API-запит повинен містити API-ключ користувача Окі Токі та номер телефону. Звичайно, можна, при необхідності, передавати й інші додаткові дані з номером. Наприклад: номер замовлення, ім’я клієнта, сума заборгованості і т.д.

api_token – створюється в налаштуваннях профілю користувача Окі-Токі.

профіль користувача Окі Токі

dialer_id – номер автодзвінка в який потрібно додати завдання. Беремо значення тут:

дайлер айді в інтерфейсі Окі Токі

Номер телефону передається з Б24. Він може бути отриманий з різних полів ліда, і тому потрібно вказати назву змінної Б24 з номером телефона. Зробити це легше, ніж ви думаєте. Про це нижче і по кроках:

  1. Візьміть підготовлений раніше запит (як із прикладу вище, тільки з вказаним api-токеном та номером автодзвінка)
  2. Відкрийте налаштування вебхука Б24 та скопіюйте його в поле “Хендлер”. Там, де треба вставити змінну ставите курсор (в нашому випадку після знака “=” біля змінної phones) клацніть на три крапки (…).
  3. В меню (…) виберіть поле з телефоном і Б24 вставить змінну цього поля
  4. Збережіть налаштування!
  5. Все, ваш API-запит складений і готовий до відправки.
[smartslider3 slider=34]

Як перевірити, що все працює? Створіть або перемістіть лід/угоду, і якщо запит складено правильно – буде створено завдання в автодзвінку.

 

Кейс №2. Як створення ліду в Б24 при подіях в Оки -Токі

 
h3>Які є типи подій в Оки-Токі і за що вони відповідають?/h3>

  • Функція(ї) дзвінка – події, які відбуваються під час дзвінків (повідомлення, черга, оператор, переадресація, конференція тощо), 
  • Статус користувача – події, які відбуваються при зміні статусу користувача (зайнятий, готовий, відсутність)
  • Вхідне смс – подія вхідного смс, коли використовуються GSM-шлюзи в Оки Токи (доступно лише для UA компаній))
  • Статус завдання (автодзвінка) – результат обробки завдання в автодзвінку (успіх, невдача, скасування) 
  • Зміна списку – події, які викликані діями зі списками (наприклад: додання, видалення)
  • Дисциплінарний звіт – події, які виникають при дисциплінарних порушеннях оператора/супервізора (оператор не відповів на дзвінок, оператор завершив дзвінок)
  • АмоСРМ – використовується для обробки подій з АмоСРМ.

h3>Як створити вебхук на подію в Оки-Токі /h3>
Спочатку створіть зовнішню інтеграцію:

1. Увійдіть в розділ Інтеграції – зовнішні ресурси – виберіть Webhook. 

створення зовнішньої інтеграції Окі Токі

2. Вкажіть назву інтеграції, а в рядку URL вставте посилання на ваш Б24 та метод “Створення ліда”. 

Приклад: https://subdomain/crm/configs/import/lead.php, (де subdomain – це адреса вашого кабінету в Б24). Приклади з методами можна знайти в API – документації Б24. Налаштований вебхук зовнішньої інтеграції виглядає ось так:

налаштована зовнішня інтеграція

Далі в розділі “Інтеграції – Події і інтеграції” створіть webhook для події: 

  1. Створіть новий зв’язок події з інтеграцією (webhook) та дайте йому назву;
  2. Виберіть тип події (від цього будуть залежати доступні умови події);
  3. Вкажіть інтеграцію з Webhook, яку ви зробили раніше; 
  4. Дію за подією – залиште значення за замовчуванням, або вкажіть що потрібно зробити.

параметри події Окі-Токі

Приклад заповнених параметрів події.В залежності від типу події будуть доступні різні умови тригеру. Можна вказати кілька умов відбору, коли вам це потрібно..

Механіка додавання умови : виберіть умову зі списку та вкажіть її параметри (виберіть з доступного списку або заповніть вручну).

параметри (в умовах події)

Можна вказувати розгалуження умов ТА\АБО:

дод. умови в подіях Оки-Токі

Щоб створити лід потрібно надіслати в Б24 POST-запит з методом «Створення ліда» в Б24. Частина запиту (з піддоменом та методом) вже міститься в зовнішній інтеграції, яку вказали в налаштуваннях, а решту потрібно записати в параметри запиту (куди і що передавати). Тут вже використовується API – документація Б24, в ній вказано, як правильно формулювати запит до CRM, ID полів та опис методів і т.д. 
h3>Приклад тестового запиту/h3>
Тестовий запит буде містити лише необхідне: авторизацію в CRM та номер телефону, який буде переданий в відповідне поле «Робочий телефон» в Б24. 

  1. Спочатку в параметрах запиту вкажіть поля для авторизації LOGIN і PASSWORD – це облікові дані користувача Б24 з правами на створення лідів.
  2. Далі вкажіть ID полів Б24 і дані з Оки-Токи (приклад). 
  3. Параметри запиту додаються кнопкою “Додати”, в Назві параметра пишете ID поля з Б24 (список ID полей можна знайти в API – документації Б24), а в “Значення параметра” вкажіть змінну з даними з Оки-Токи (що передаємо). Список змінних Оки Токи можна знайти тут
[smartslider3 slider=35]

Приклад: в параметр PHONE_WORK (робочий телефон з Б24) передається змінна Оки Токи {{dnis}} (сторона Б, викликуваний абонент). В запиті можна передати дані з Оки-Токи в відповідні поля Б24, достатньо знати ID цих полів в Б24 і змінних Оки-Токи.

 

Кейс №3. Як змінити статус угоди при події в Оки-Токи

 

Це найпростіший кейс – потрібно згенерувати тригер в Б24, скопіювати його в зовнішню інтеграцію і потім підключити цю зовнішню інтеграцію до обробника подій (а як це зробити – див. вище)

Налаштування покроково для потрібного вам статуса: 

  • У налаштуваннях Роботів в Б24 у розділі “Тріггери”, згенеруйте посилання (приклад посилання). 
  • Обов’язково збережіть налаштування!
[smartslider3 slider=36]
  • У Окі-Токі, в розділі Інтеграції – Зовнішні ресурси створіть нову зовнішню інтеграцію з webhook, вигадайте їй відповідну назву і в поле “URL” вставте згенероване посилання тріггера з Б24. 

підключення зовнішньої інтеграції в Окі Токі

  • Обов’язково зберегти налаштування!
  • Створіть нову подію в Окі-Токі, вкажіть параметри і умови події, обов’язково виберіть створену зовнішню інтеграцію з тріггером з Б24.

підключення зовнішньої інтеграції в Окі Токі

  • У параметрах цієї події нічого вказувати не треба (на відміну від вебхука на створення ліда). 

підключення зовнішньої інтеграції в Окі Токі

ВАЖЛИВО! Це не спрацює для вихідних/вхідних дзвінків, так як система не отримує ідентифікатора ліда з зовнішньої CRМ. Веб-хук для зміни статусу в Б24 працює ТІЛЬКИ, якщо завдання передавались з Б24 до автодзвінка з вказівкою ID ліда.

Додатково: Як відкривати анкети з CRM Б24?

При автоматичних дзвінках з автодзвінка є корисна можливість – відкрити анкету / картку ліда у зовнішньої CRM (при автодзвінку можна відкривати картку ліда з Б24).

Необхідні умови

  • Оператор використовує рабоче місце Окі-Токі (з увімкненим автовідкриттям анкети)
  • Завдання має бути додане до автодзвінка з Б24 з обов’язковим ID ліда/угоди. Передача додаткових даних до ліда передається при запиті у параметрі details (приклад: details={“ID”:”{{ID}}”})
  • В автодзвінку, де потрібно відкривати зовнішню анкету, вкажіть посилання на зовнішню CRM.
    • Приклад посилання: https://subdomain.bitrix24.ua/crm/lead/details/{{ID}}/ посилання на картку берете тут, вказуєте тільки змінну {{ID}} в кінці посилання замість номера анкети.
    • Посилання вставляєте в основних налаштуваннях автодзвінка тут тут:

    /li>
    /ul>
    автообдзвін Окі-Токі зовнішнє посилання

      • Не забувайте зберігати налаштування автообдзвоню після вказівки зовнішнього посилання.

      /li>
      /ul>
      Виникли запитання? Створіть тікет у особистому кабінеті, і Техпідтримка допоможе з відповідями.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Жовтень 16, 2023 Розрахунок кількості операторів call-центра

Всього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно в ваш контакт-центр. Бонус: типова помилка при розрахунку кількості операторів.

Детальніше
photo
П'ятниця Червень 19, 2020 Дайджест новин Окі-Токі за травень 2020

Новини Окі-Токі за травень 2020: доробки масових операцій, переробка зведеного звіту та інші поліпшення сервісу. Читайте дайджест!

Детальніше