17.06.2021

Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автообдзвін при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автообдзвін при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Важливо! Налаштування використовують вебхукі в Окі-Токі, а також Роботи та Тригери у Б24, що доступно не в усіх тарифах.

 

Кейс №1. Як створити завдання в автообдзвоненні при подіях у Б24

 

Визначтеся з якої вирви та з якого статусу ви забираєте завдання, потім:

  1. Відкрийте налаштування роботи в Б24 і виберіть потрібний статус,
  2. Перейдіть до налаштування Робота – натиснувши “Додати” 
  3. У списку виберіть “Свої роботи”. Виберіть Webhook .
  4. Всі. (*На жаль, офіційної документації на це немає.)
[smartslider3 slider=33]

У налаштуванні вебхука, вкажіть умови при спрацьовуванні яких він надсилатиме дані до Окі-Токі. За умовчанням надсилання відбувається в момент переходу або створення ліда/угоди в цей статус. За допомогою додаткових умов можна передавати лише певні ліди з Б24 (наприклад, лише ті, де є конкретний відповідальний).

width="582"

Потім складіть API-запит на додавання завдання до автообдзвоню. Приклади запитів є в документації API Окі-Токі. Найпростіший API-запит повинен містити API-ключ користувача Окі Токі та номер телефону. Звичайно, можна, за потреби, передавати інші додаткові дані з номером. Наприклад: номер замовлення, ім'я клієнта, сума заборгованості та ін.

api_token – створюється в налаштуваннях профілю користувача Окі-Токі.

\"профіль

dialer_id – номер автообдзвоню, в який потрібно додати завдання. Беремо значення тут:

"дайлер

Номер телефону передається з Б24. Він може бути отриманий з різних полів ліда, тому потрібно вказати ім'я змінної Б24 з номером телефону. Зробити це простіше, ніж ви думаєте. Про це нижче та за кроками:

  1. Візьміть підготовлений раніше запит (як із прикладу вище, тільки із зазначеними api-токеном та номером автообдзвоню)
  2. Відкрийте налаштування вебхука Б24 та копіюєте його у поле "Хендлер". Там, де потрібно підставити змінну , ставте курсор (у нашому випадку після знака “=” біля змінної phones) клацніть на три точки (…).
  3. У меню (…) виберіть поле з телефоном та Б24 підставить змінну цього поля .
  4. Збережіть налаштування!
  5. Все, ваш API-запит складений і готовий до відправки.
[smartslider3 slider=34]

Як перевірити, що все працює? Створіть або перемістіть лід/угоду, і якщо запит складено правильно – буде створено завдання автообдзвін.

 

Кейс №2. Як створення лід у Б24 при подіях в Окі-Токі

 

Які типи подій в Окі-Токі і за що вони відповідають?

  • Функція(и) дзвінка – події, які відбуваються під час дзвінків (сказати повідомлення, черга, оператор, переадресація, конференція тощо),
  • Статус користувача – події, що відбуваються при зміні статусу користувача (зайнятий, готовий, відсутній)
  • Вхідні смс – подія вхідного смс, коли використовуються GSM-шлюзи в Окі Токі (доступно тільки для UA компаній))
  • Статус завдання (автообдзвін) – результат обробки завдання в автообдзвін (успіх, невдача, скасування)
  • Зміна списку – події, викликані діями зі списками (наприклад: додавання, видалення)
  • Дисциплінарний звіт – події, що виникають при дисциплінарних порушеннях оператора/супервізора (оператор не відповів на дзвінок, оператор завершив дзвінок)
  • АмоСРМ – використовується для обробки подій з АмоСРМ.

Як створити вебхук на подію в Окі-Токі

Спочатку створіть зовнішню інтеграцію:

1. Зайдіть до розділу Інтеграції – зовнішні ресурси – виберіть Webhook.

\"створіння

2. Вкажіть назву інтеграції, а в рядку URL вставте посилання на ваш Б24 та метод “Створення ліда”.

Приклад: https://subdomain/crm/configs/import/lead.php (де subdomain – це адреса вашого кабінету в Б24). Знайти приклади з методами можна в API-документації Б24 . Настроєний вебхук зовнішньої інтеграції має такий вигляд:

"налаштована

Далі у розділі “Інтеграції – Події та інтеграції” створіть webhook для події:

  1. Створіть нову прив'язку події до інтеграції (webhook) та дайте йому назву;
  2. Виберіть тип події (від цього залежатимуть доступні умови події);
  3. Вкажіть інтеграцію з Webhook, яку зробили раніше;
  4. Дія події – залиште значення за замовчуванням, або вкажіть, що потрібно зробити.

\"параметри

Приклад заповнених параметрів події. Залежно від типу події будуть доступні різні умови спрацьовування. Можна вказати кілька умов відбору, коли вам це буде потрібно .

\"параметри

Можна вказувати розгалуження умов А\АБО:

"дод.

Для створення ліда потрібно відправити до Б24 POST-запит з методом “Створення ліда” до Б24. Частина запиту (з піддоменом і методом) вже міститься в зовнішній інтеграції, яку вказали в налаштуваннях, а інше потрібно прописати в параметри запиту (куди і що передавати). Тут вже використовується API – документація Б24 , в ній вказано як правильно формулювати запит до CRM, ID полів і опис методів і т.д.

Приклад тестового запиту

Тестовий запит міститиме лише необхідне: авторизацію в CRM та номер телефону, який буде передано у відповідне поле “Робочий телефон” у Б24.

  1. Спочатку в параметрах запиту вкажіть поля авторизації LOGIN і PASSWORD – це облікові дані користувача Б24 з правами створення лідів.
  2. Далі вкажіть ID полів Б24 та дані з Окі-Токі ( приклад ).
  3. Параметри запиту додаються кнопкою "Додати" , в Назві параметра пишете ID поля з Б24 (знайти список ID полів можна в API – документації Б24 ), а "Значення параметра" вкажіть змінну з даними з Окі-Токі (що передаємо). Список змінних Окі Токі можна знайти тут .
[smartslider3 slider=35]

Приклад: у параметр PHONE_WORK (робочий телефон з Б24) передається змінна Оки Токи {{dnis}} (сторона Б, абонент). У запиті можна передати дані з Окі-Токі у відповідні поля Б24, достатньо знати ID цих полів у Б24 та змінних Окі-Токі.

 

Кейс №3. Як змінити статус угоди при події в Окі-Токі

 

Це найпростіший кейс – потрібно згенерувати тригер у Б24, скопіювати його у зовнішню інтеграцію і потім підключити цю зовнішню інтеграцію до оброблювача подій (а як це зробити – див. вище)

Налаштування покроково для потрібного вам статусу:

  • У налаштуваннях Роботів у Б24 у розділі " Трігери ", згенеруйте посилання ( приклад посилання ).
  • Обов'язково збережіть налаштування!
[smartslider3 slider=36]
  • В Окі-Токі, в розділі Інтеграції – Зовнішні ресурси створіть нову зовнішню інтеграцію з webhook , придумайте їй відповідну назву і в полі URL вставте згенероване посилання тригера з Б24.

\"підключення

  • Обов'язково зберегти налаштування!
  • Створіть нову подію в Окі-Токі, вкажіть параметри та умови події, обов'язково виберіть створену зовнішню інтеграцію з тригером із Б24.

\"підключення

  • У параметрах цієї події нічого не потрібно вказувати (на відміну від вебхука на створення ліда).

\"підключення

ВАЖЛИВО! Для ІСХ/ВХ дзвінків це не спрацює, тому що з номером система не отримує ідентифікатора ліда із зовнішньої CRМ. Вебхук на зміну статусу в Б24 працює ТІЛЬКИ у випадку, якщо завдання передавалися з Б24 в автообдзвін із зазначенням ID ліда.

Як відкривати анкети з CRM Б24?

При автоматичних дзвінках з автообдзвоню є корисна можливість – відкрити анкету/картку ліда у зовнішній CRM (при автодзвінку можна відкривати картку ліда з Б24).

Необхідні умови

  • Оператор використовує опермісце Окі-Токі (з увімкненим автовідкриттям анкети)
  • Завдання має бути додано в автообдзвін з Б24 з обов'язковим ID ліда угоди. Передача додаткових даних до ліда передається при запиті у параметрі details (приклад: details={\"ID\":\"{{ID}}\"})
  • В автодзвінку, де потрібно відкривати зовнішню анкету, вкажіть посилання на зовнішню CRM.
    • Приклад посилання: https://subdomain.bitrix24.ua/crm/lead/details/{{ID}}/ посилання на картку берете тут , вказуєте тільки змінну {{ID}} в кінці посилання замість номера анкети.
    • Посилання вставляєте в основних налаштуваннях автообдзвоню ось тут:

"автообдзвін"

    • Не забувайте зберегти налаштування автодзвінка після вказівки зовнішнього посилання.

Виникли питання? Створіть тикет в особистому кабінеті, і техпідтримка допоможе з відповідями.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Лютий 26, 2020 Передиктивний обдзвон. Як працює та як підключити

Як працює передиктивний обдзвон і чим він може бути корисним для вашого бізнесу. Де застосовується передиктивний обдзвон, наскільки ефективний

Детальніше
photo
Середа Січень 6, 2021 Як розрахувати продуктивність кол-центру

Як розрахувати продуктивність та підвищити ефективність контакт-центру, вимірювання продуктивності операторів.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних