Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24
17.06.2021

Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основних кейси: створення завдання в автодозвон при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основних кейси: створення завдання в автодозвон при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі. Важливо! Налаштування використовують вебхуки в Окі-Токі, а також Роботи та Тригери у Б24, що доступно не у всіх тарифах.

Кейс №1. Як створити завдання в автодозвоні при подіях у Б24

Визначтеся з якої вирви та з якого статусу ви забираєте завдання, потім:

  1. Відкрийте налаштування Роботи в Б24 та виберіть потрібний статус,
  2. Перейдіть до налаштування Робота – натиснувши “Додати” 
  3. У списку виберіть “Свої роботи”. Виберіть Webhook .
  4. Усе. (*На жаль, офіційної документації на це немає.)
[smartslider3 slider=33]

У налаштуванні вебхука, вкажіть умови при спрацьовуванні яких він надсилатиме дані в Окі-Токі. За умовчанням надсилання відбувається в момент переходу або створення ліда/угоди в цей статус. За допомогою додаткових умов можна передавати лише певні ліди з Б24 (наприклад, лише ті, де є конкретний відповідальний). width="582" Потім складіть API-запит на додавання завдання до автодозвону. Приклади запитів є в документації API Окі-Токі. Найпростіший API-запит повинен містити API-ключ користувача Окі Токі та номер телефону. Звичайно, можна, за необхідності, передавати інші додаткові дані з номером. Наприклад: номер замовлення, ім'я клієнта, сума заборгованості тощо. api_token – створюється в настройках профілю користувача Окі-Токі. профіль dialer_id – номер автодозвону до якого потрібно додати завдання. Беремо значення тут: "дайлер Номер телефону передається із Б24. Він може бути отриманий з різних полів ліда, тому потрібно вказати ім'я змінної Б24 з номером телефону. Зробити це простіше, ніж ви думаєте. Про це нижче і за кроками:

  1. Візьміть підготовлений раніше запит (як із прикладу вище, тільки із зазначеними api-токеном та номером автодозвону)
  2. Відкрийте налаштування вебхука Б24 і копіюєте його в полі Хендлер. Там, де потрібно підставити змінну , ставте курсор (у нашому випадку після знака “=” біля змінної phones) клацніть на три точки (…).
  3. У меню (…) виберіть поле з телефоном та Б24 підставить змінну цього поля .
  4. Збережіть налаштування!
  5. Все, ваш API-запит складено і готовий до відправки.
[smartslider3 slider=34]

Як перевірити, що все працює? Створіть або перемістіть лід/угоду, і якщо запит складено правильно – буде створено завдання автодозвону.

Кейс №2. Як створення лід у Б24 при подіях в Окі -Токі

Які є типи подій в Окі-Токі та за що вони відповідають?

  • Функція(и) дзвінка – події, що відбуваються під час дзвінків (сказати повідомлення, черга, оператор, переадресація, конференція тощо),
  • Статус користувача – події, що відбуваються при зміні статусу користувача (зайнятий, готовий, відсутній)
  • Вхідне смс – подія вхідного смс, коли використовуються GSM-шлюзи в Окі Токі (доступно тільки для компаній UA)
  • Статус завдання (автодозвону) – результат обробки завдання в автодозвоні (успіх, невдача, скасування)
  • Зміна списку – події, викликані діями зі списками (наприклад: додавання, видалення)
  • Дисциплінарний звіт – події, що виникають при дисциплінарних порушеннях оператора/супервізора (оператор не відповів на дзвінок, оператор завершив дзвінок)
  • АмоСРМ – використовується для обробки подій з АмоСРМ.

Як створити вебхук на подію в Окі-Токі

Спочатку створіть зовнішню інтеграцію: 1. Зайдіть до розділу Інтеграції – зовнішні ресурси – виберіть Webhook. створіння 2. Вкажіть назву інтеграції, а в рядку URL вставте посилання на ваш Б24 і метод "Створення ліда". Приклад: https://subdomain/crm/configs/import/lead.php (де subdomain – це адреса вашого кабінету в Б24). Знайти приклади з методами можна в API-документації Б24 . Налаштований вебхук зовнішньої інтеграції виглядає так: "налаштована Далі у розділі "Інтеграції – Події та інтеграції" створіть webhook для події:

  1. Створіть нову прив'язку події до інтеграції (webhook) та дайте йому назву;
  2. Виберіть тип події (від цього залежатимуть доступні умови події);
  3. Вкажіть інтеграцію з Webhook, яку зробили раніше;
  4. Подія – залиште значення за замовчуванням, або вкажіть що потрібно зробити.

параметри Приклад наповнених параметрів події. Залежно від типу події будуть доступні різні умови спрацьовування. Можна вказати кілька умов відбору, коли вам це потрібно . параметри Можна вказувати розгалуження умов І\\АБО: "дод. Для створення ліда потрібно відправити до Б24 POST-запит з методом "Створення ліда" до Б24. Частина запиту (з піддоменом і методом) вже міститься в зовнішній інтеграції, яку вказали в налаштуваннях, а інше потрібно прописати в параметри запиту (куди і що передавати). Тут вже використовується API – документація Б24 , в ній зазначено як треба правильно формулювати запит до CRM, ID полів та опис методів тощо.

Приклад тестового запиту

Тестовий запит міститиме лише необхідне: авторизацію в CRM та номер телефону, який буде переданий у відповідне поле “Робочий телефон” у Б24.

  1. Спочатку в параметрах запиту вкажіть поля авторизації LOGIN і PASSWORD – це облікові дані користувача Б24 з правами створення лідів.
  2. Далі вкажіть ID полів Б24 та дані з Окі-Токі ( приклад ).
  3. Параметри запиту додаються кнопкою "Додати" , в Назві параметра пишете ID поля з Б24 (знайти список ID полів можна в API – документації Б24 ), а "Значення параметра" вкажіть змінну з даними з Окі-Токі (що передаємо). Список змінних Окі Токі можна знайти тут .
[smartslider3 slider=35]

Приклад: до параметра PHONE_WORK (робочий телефон із Б24) передається змінна Оки Токи {{dnis}} (сторона Б, абонент). У запиті можна передати дані з Окі-Токі у відповідні поля Б24, достатньо знати ID цих полів у Б24 та змінних Окі-Токі.

Кейс №3. Як змінити статус угоди при події в Окі-Токі

Це найпростіший кейс – потрібно згенерувати тригер в Б24, скопіювати його у зовнішню інтеграцію і потім підключити цю зовнішню інтеграцію до обробника подій (а як це зробити – див. вище) .

  • У налаштуваннях Роботів в Б24 в розділі " Трігери ", згенеруйте посилання ( приклад посилання ).
  • Обов'язково збережіть налаштування!
[smartslider3 slider=36]
  • В Окі-Токі, в розділі Інтеграції – Зовнішні ресурси створіть нову зовнішню інтеграцію з webhook , придумайте їй відповідну назву і в поле "URL" вставте посилання тригера з Б24.

підключення

  • Обов'язково зберегти налаштування!
  • Створіть нову подію в Окі-Токі, вкажіть параметри та умови події, обов'язково виберіть створену зовнішню інтеграцію з тригером із Б24.

підключення

  • У параметрах цієї події нічого не потрібно вказувати (на відміну від вебхука на створення ліда).

підключення ВАЖЛИВО! Для ІСХ/ВХ дзвінків це не спрацює, оскільки з номером система не отримує ідентифікатора ліда із зовнішньої CRМ. Вебхук на зміну статусу в Б24 працює ТІЛЬКИ якщо завдання передавалися з Б24 в автодозвон із зазначенням ID ліда.

Як відкривати анкети з CRM Б24?

При автоматичних дзвінках з автодозвону є корисна можливість – відкрити анкету/картку ліда у зовнішній CRM (при автодзвінку можна відкривати картку ліда з Б24). Необхідні умови

  • Оператор використовує опермісце Окі-Токі (з увімкненим автовідкриттям анкети)
  • Завдання має бути додане в автодозвон з Б24 з обов'язковим ID ліда угоди. Передача додаткових даних до ліда передається при запиті у параметрі details (приклад: details={ID:{{ID}}})
  • В автодозвоні, де потрібно відкривати зовнішню анкету, вкажіть посилання на зовнішню CRM.
    • Приклад посилання: https://subdomain.bitrix24.ua/crm/lead/details/{{ID}}/ саме посилання на картку берете тут , вказуєте тільки змінну {{ID}} в кінці посилання замість номера анкети.
    • Посилання вставляєте в основних налаштуваннях автодозвону ось тут:

"автодозвон"

    • Не забувайте зберегти налаштування автодозвону після вказівки зовнішнього посилання.

Виникли питання? Створіть тикет в особистому кабінеті, і техпідтримка допоможе з відповідями.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Грудень 8, 2020 Серія відео "Що робити": На оператора не йдуть дзвінки

Відеоінструкція, як діяти, якщо на оператора не йдуть вхідні дзвінки або дзвінки з автодозвону

Детальніше
photo
Середа Липень 21, 2021 Мовна аналітика: інструмент для контролю операторів (Частина 1)

Виявляйте помилки в роботі оператора кол-центру за допомогою Мовної аналітики.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних