03.06.2019

Дайджест новин Окі-Токі за січень-лютий 2019

Новини за січень-лютий: Новий функціонал для оцінки роботи операторів, автовідключення телефонії та інше. Докладніше в дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за січень-лютий 2019

Оцінка роботи операторів: Частина 1

 

Для оцінки роботи операторів для вхідних та передиктивних дзвінків було розроблено новий функціонал. Увімкнути його можна в налаштуваннях черги. перед розмовою з оператором спрацьовує оповіщення для клієнтів про оцінку, а після розмови вони зможуть оцінити якість роботи оператора (мова повідомлення IVR на вибір). Журнал дзвінків відобразить якість роботи операторів під час спілкування з клієнтами. Все просто.

\"Оцінка

 

Автовідключення телефонії

 

Часто виникало питання про те, як зберегти базу обдзвону, якщо телефонія несподівано підвела. Для цього ми зробили нову функцію "Автовідключення через несправність телефонії". Якщо дзвінки поспіль почнуть завершуватися помилкою телефонії (зі списку), автообдзвоні автоматично зупиниться.

\"Автовідключення

 

Опція: перекладати в AWAY при втраченому дзвінку

 

Працюючи у своїх CRM та адміністративних кабінетах, оператори могли не помітити вхідний дзвінок, порушити дисципліну та автоматично переключитися в "синій" статус, випадаючи з участі в обробці вхідних та автоматичних дзвінків. Ми додали можливість вимкнути автоперехід у AWAY при втраченому дзвінку. За замовчуванням він увімкнено. Вимкнути його можна тут (скриншот нижче).

\"Опція:

 

Facelift операторського місця

 

Ради повідомити відмінну новину для всіх колл-центрів: Окі-Токі випустив у бета-тест нове операторське місце! На даний момент у ньому основний функціонал старого опермісця, але ми зробили його гнучкішим, швидшим, а також підготували ґрунт для впровадження нового, давно бажаного функціоналу: віджети з корисною інформацією та статистикою для оператора, новий рівень інтегрованості (про це трохи пізніше). Подивитися його можна вже зараз, перейшовши за посиланням. Будемо раді всім відгукам та пропозиціям!

 

Новий вид Журналу задач автообдзвоню

 

Всі ще є оператори, які не стежать за статусами в опермісті (Готов, Відсутня). Працюючи у своїх CRM та адміністративних кабінетах, оператори могли не помітити вхідний дзвінок, порушити дисципліну та автоматично переключитися в "синій" статус, випадаючи з участі в обробці вхідних та автоматичних дзвінків. Ми додали можливість відключити автоперехід в AWAY при втраченому дзвінку для вхідних та коллбек-дзвінків. За замовчуванням він увімкнено. Вимкнути його можна тут.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Листопад 28, 2019 Скрипт розмови для операторів контакт-центру

Що таке скрипт розмови для оператора контакт-центру та як його використовувати в Окі-Токі.

Детальніше
photo
Четвер Грудень 19, 2019 Як покращити роботу операторів контакт-центру

Як покращити роботу операторів контакт-центру, підвищити працездатність та оптимізувати процеси.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних