Оцінка роботи операторів: Частина 1
Для оцінки роботи операторів для вхідних та передиктивних дзвінків було розроблено новий функціонал. Увімкнути його можна в налаштуваннях черги. перед розмовою з оператором спрацьовує оповіщення для клієнтів про оцінку, а після розмови вони зможуть оцінити якість роботи оператора (мова повідомлення IVR на вибір). Журнал дзвінків відобразить якість роботи операторів під час спілкування з клієнтами. Все просто.
Автовідключення телефонії
Часто виникало питання про те, як зберегти базу обдзвону, якщо телефонія несподівано підвела. Для цього ми зробили нову функцію "Автовідключення через несправність телефонії". Якщо дзвінки поспіль почнуть завершуватися помилкою телефонії (зі списку), автообдзвоні автоматично зупиниться.
Опція: перекладати в AWAY при втраченому дзвінку
Працюючи у своїх CRM та адміністративних кабінетах, оператори могли не помітити вхідний дзвінок, порушити дисципліну та автоматично переключитися в "синій" статус, випадаючи з участі в обробці вхідних та автоматичних дзвінків. Ми додали можливість вимкнути автоперехід у AWAY при втраченому дзвінку. За замовчуванням він увімкнено. Вимкнути його можна тут (скриншот нижче).
Facelift операторського місця
Ради повідомити відмінну новину для всіх колл-центрів: Окі-Токі випустив у бета-тест нове операторське місце! На даний момент у ньому основний функціонал старого опермісця, але ми зробили його гнучкішим, швидшим, а також підготували ґрунт для впровадження нового, давно бажаного функціоналу: віджети з корисною інформацією та статистикою для оператора, новий рівень інтегрованості (про це трохи пізніше). Подивитися його можна вже зараз, перейшовши за посиланням. Будемо раді всім відгукам та пропозиціям!
Новий вид Журналу задач автообдзвоню
Всі ще є оператори, які не стежать за статусами в опермісті (Готов, Відсутня). Працюючи у своїх CRM та адміністративних кабінетах, оператори могли не помітити вхідний дзвінок, порушити дисципліну та автоматично переключитися в "синій" статус, випадаючи з участі в обробці вхідних та автоматичних дзвінків. Ми додали можливість відключити автоперехід в AWAY при втраченому дзвінку для вхідних та коллбек-дзвінків. За замовчуванням він увімкнено. Вимкнути його можна тут.