Продовжуємо активну роботу над сервісом, впроваджуючи нові фічі та удосконалюючи існуючий функціонал. У червні це були: розпізнавання голосу за допомогою Google (поки що тестова версія), підготовка та запуск тикетної системи для обробки ваших звернень, доробка інтерфейсу та оптимізація CRM. Читайте докладніше у дайджесті.
Розпізнавання голосу засобами Google у кубику ivr3 (тестування)
Пропонуємо безкоштовно скористатися покращеним IVR із розпізнаванням голосу. У ньому є функціонал розпізнавання як слів, а й фраз. Вказуючи кілька слів синонімів, ви даєте можливість клієнту відхилятися від стандартних відповідей та відповідати замість "так", наприклад, "звичайно", "згоден", "угу", "хочу спробувати".
Музика на утриманні
При "переїзді" на новий інтерфейс ми забули маленьку, але важливу опцію – "музика на утриманні" виклику, що дозволяла вашим клієнтам слухати не гудки, а приємну музику. Дякуємо Нашим клієнтам, що помітили, і ми оперативно її повернули. Всім великих продажів та прибутку 🙂
Підготовка тикетної системи
Останнім часом додалося хлопців у технічній підтримці, та збільшився час обробки запитів нашою техпідтримкою. А деякі питання взагалі губилися в листуванні, замінюючи собою інші не менш важливі питання. Зустрічайте – тикетна система!
100 інтерфейсних дрібниць
Намагаємось додавати хлопців програмістів у команду і даємо їм прості, але потрібні завдання – десь замінити описи, десь зробити зрозумілішими елементи інтерфейсу і так багато разів. Якщо Ви помітили неточність повідомляйте нам, ми обов'язково розглянемо та вживемо заходів. Дякуємо, що ви з нами!
Термінова оптимізація CRM
Перехід на рівень вище у будь-якій справі завжди тягне за собою хвости минулого і, якщо не вживати термінових заходів, можуть бути наслідки. У новому витку ще більше потужності, швидкості та покращень. Якщо помітили протилежне – пишіть! Ми завжди на стороні клієнта!