18.01.2016

Що потрібно для підключення SIP-номера до кол-центру

Підключення SIP-номера до центру контакту в системі Окі-Токі. SIP-реєстрація. Як контролювати підключення (реєстрацію)

Що потрібно для підключення SIP-номера до кол-центру

Доброго ранку! Хочемо потестити ще одного оператора зв'язку, що нам від них потрібно, щоб підключити? Зверніться в техпідтримку якщо у вас виникли сумніви і ми вам допоможемо. Існує два основних підключення.

За реєстрацією (SIP Register)

При цьому способі від оператора зв'язку необхідні: логін, пароль та адреса для підключення до їх сервера.

Транком (SIP Trunk)

В цьому випадку:

  1. Від оператора зв'язку вимагається ip адреса та АВН номер для унікальної авторизації у них на сервері.
  2. Оператору зв'язку необхідно повідомити адреси наших серверів: 46.4.36.194.

Попередження про обмеження надійності

При використанні підключення типу транк, використовується підключення між фіксованими IP адресами, системи Окі-Токі та оператором зв'язку, що погано для створення безвідмовної системи. Система Окі-Токі автоматично переводить підключення між своїми серверами у разі перевантаження або відмови одного з них, що неможливо при підключенні транком. Іноді, тобто. рідко, оператор зв'язку може організувати транк з кількома серверами, запитайте про це оператора – може вам пощастить.

Як контролювати підключення (реєстрацію)?

У нас в системі, якщо використовувати підключення типу sip-реєстрація, можна отримувати повідомлення на пошту про обрив з'єднання з оператором зв'язку та візуально бачити стан з'єднання, чого немає при з'єднанні типу транк і можна бачити історію реєстрацій (підключень) у звіті Реєстрації.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Лютий 14, 2024 Як відкрити кол-центр: топ-9 помилок

Потрібно підготуватися до запуску КЦ! Почніть з цієї статті. За нашим досвідом, кожен другий кол-центр під час запуску допускає принаймні одну з наведених помилок.

Детальніше
photo
Понеділок Травень 15, 2023 Готові скрипти для колл-центру: Сценарій розмови оператора колл-центру з клієнтом

Що таке сценарій розмови для оператора контакт-центру та як його використовувати в Оки-Токи.

Детальніше