08.12.2020

Відеоінструкція Окі-Токі: Робоче місце оператора

Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.

Відеоінструкція Окі-Токі: Робоче місце оператора

Робоче місце оператора – огляд основних функцій інструменту для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

0:11 Доступ до мікрофону та спливаючих вікон
1:18 Права бічна панель
1:37 Віджети
2:21 Статистика роботи оператора
2:36 Як здійснити дзвінок

Посилання на операторське місце (лише для зареєстрованих користувачів сервісу).

Читайте інші наші публікації про роботу оператора в контакт-центрі!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Червень 13, 2023 Багатомовна стенограма: мовна аналітика та оцінка діалогів у кол-центрі

Як за допомогою стенограм вдосконалити якість розмов операторів та оцінити їх діалоги, мовна аналітика для пошуку проблемних дзвінків.

Детальніше
photo
Четвер Січень 23, 2020 Автоматичний дзвінок боржникам: Як автоматизувати дзвінки боржникам?

У цій статті ми розповімо, чому краще відмовитись від ручного дзвінка боржникам і які інструменти колл-центру допоможуть автоматизувати процес.

Детальніше