Внутрішні та особисті телефони співробітників
03.06.2015

Внутрішні та особисті телефони співробітників

Як привласнити користувачеві Окі-Токі особисті та робочі номери телефону одночасно. Увімкнення та відключення дзвінків на особистий номер працівника.

Внутрішні та особисті телефони співробітників

Кожному користувачеві у віртуальному кол-центрі Окі-Токі можна задати кілька телефонів: робітники, включаючи внутрішні (додаткові номери віртуальної IP-АТС) та особисті (мобільні та домашні). Це можна зробити? клацнувши на ім'я користувача в закладці «Користувачі» модуля Sec (якщо, звичайно, права доступу дозволяють вам змінювати цю інформацію). При цьому відкриється вікно з даними про користувача, де можна побачити такі позначення для телефонних номерів:

  • INT – номери мобільних або стаціонарних телефонів, що належать компанії, тобто. робочі телефони;
  • EXT – номери особистих мобільних або стаціонарних телефонів. Вони залишаються у співробітника навіть після припинення роботи у цій компанії. Можуть бути змінені лише з компанії, де живе користувач;
  • SIP&MFC — додаткові номери міні-АТС, які присвоєно користувачеві всередині системи;
  • VM – голосова пошта співробітника.

Внутрішні

Як вимкнути (включити) дзвінки на мобільний телефон

Іноді потрібно відключити дзвінки на особистий номер співробітника, щоб вхідні дзвінки не йшли на його мобільний телефон. Для цього потрібно зайти в модуль керування користувачами кол-центру Sec та натиснути пункт меню "Користувачі". З'явиться таблиця зареєстрованих у системі користувачів. Знаходимо стовпець «Зв'язок» та натискаємо на «EXT», щоб він став сірим. "Як Аналогічно можна відключати та включати інші способи зв'язку з користувачем: дзвінки на операторське місце (ОР), на внутрішні номери міні-АТС (SIP&FMC), голосову пошту (VM).

Що відображатиметься у звіті за дзвінками кол-центру (ACD)

Головний звіт будь-якого кол-центру — «Звіт з дзвінків» (у модулі ACD) — покаже нам, як користувач прийняв дзвінок. Нижче наведено два приклади, в яких видно прийом дзвінка на операторське місце (OP) та на внутрішній номер міні-АТС (SIP&MFC). "Що"Що

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Листопад 20, 2020 Топ-9 помилок при запуску кол-центру

До запуску КЦ потрібно підготуватись! Почніть із цієї статті. На наш досвід, кожен другий кол-центр під час запуску допускає хоча б одну з перелічених помилок.

Детальніше
photo
Четвер Серпень 26, 2021 Додаткові KPI для оцінки роботи аутсорсингового контакт-центру

У цій статті розповідаємо, які додаткові KPI необхідно вимірювати для оцінки роботи аутсорсингового контакт-центру. Читайте!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних