03.06.2015

Внутрішні та особисті телефони співробітників

Як призначити користувачу Оки-Токи особисті та робочі номери телефону одночасно. Увімкнення та вимкнення дзвінків на особистий номер співробітника.

Внутрішні та особисті телефони співробітників

Кожному користувачу у віртуальному кол-центрі Окі-Токі можна встановити декілька телефонів: робочі, включаючи внутрішні (додаткові номери віртуальної IP-АТС) та особисті (мобільні та домашні). Це можна зробити? Клацнувши на ім’я користувача на вкладці «Користувачі» модуля Sec (якщо, звичайно, права доступу дозволяють вам змінювати цю інформацію). При цьому відкриється вікно з даними про користувача, в якому можна побачити такі позначення для телефонних номерів:

  • INT — номери мобільних або стаціонарних телефонів, що належать компанії, тобто робочі телефони;
  • EXT — номери особистих мобільних або стаціонарних телефонів. Вони залишаються у співробітника навіть після припинення роботи в цій компанії. Можуть бути змінені тільки з компанії, де «живе» користувач;
  • SIP&MFC — додаткові номери міні-АТС, що призначені користувачеві всередині системи;
  • VM — голосова пошта співробітника.

Внутрішні та особисті телефони співробітників

 

Як вимкнути (увімкнути) дзвінки на мобільний телефон

 

Іноді потрібно вимкнути дзвінки на особистий номер співробітника, щоб вхідні дзвінки не йшли на його мобільний телефон. Для цього потрібно зайти в модуль керування користувачами кол-центра Sec та натиснути пункт меню «Користувачі». З’явиться таблиця зареєстрованих в системі користувачів. Знаходимо стовпець «Зв’язок» та натискаємо на «EXT», щоб він став сірим.

Як вимкнути (увімкнути) дзвінки на мобільний телефон Оки-Токи

Аналогічно можна вимикати і вмикати інші способи зв’язку з користувачем: дзвінки на операторське місце (ОР), на внутрішні номери міні-АТС (SIP&FMC), голосову пошту (VM).

 

Що буде відображатися в звіті по дзвінках кол-центру (ACD)

 

Головний звіт будь-якого кол-центру — «Звіт по дзвінках» (в модулі ACD) — покаже нам, як саме користувач прийняв дзвінок. Нижче представлені два приклади, в яких видно прийом дзвінка на операторське місце (OP) і на внутрішній номер міні-АТС (SIP&MFC).

Що буде відображатися в звіті по дзвінках кол-центру (ACD) Що буде відображатися в звіті по дзвінках кол-центру (ACD)

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Травень 10, 2023 Мовна аналітика для контакт-центрів

Як виявити мовні помилки при роботі оператора колл-центру за допомогою інструменту мовної аналітики Окі-Токі, прямий та інверсний пошук.

Детальніше
photo
Середа Липень 22, 2020 Вихідні дзвінки оператора: скільки має здійснювати

Як моніторити вихідні дзвінки оператора в кол-центрі і порахувати, скільки дзвінків він повинен здійснювати?

Детальніше