22.02.2024

How to build trusting relationships with call center customers

Як оператору завоювати довіру і налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників колл-центру.

How to build trusting relationships with call center customers

Вибачте цей текст доступний тільки в “EN”, “RU і “ES”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Серпень 2, 2022 Як створити шаблон електронної пошти для сценарію продажу в контакт-центрі

Шаблон email-розсилки для сценарію продажу – інструмент для автоматизованої відправки листів зі сценарію розмови, за подією або за допомогою API.

Детальніше
photo
П'ятниця Вересень 1, 2017 Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017

Новини за грудень 2017 року: оновлення робочого місця оператора, новий віджет для дашборда, глобальне оновлення парку серверів. Детальніше у статті!

Детальніше