22.02.2024
How to build trusting relationships with call center customers
Як оператору завоювати довіру і налагодити контакт з клієнтом, корисні поради та рекомендації для співробітників колл-центру.
Оцініть новину:
Читайте також
Вівторок Серпень 2, 2022
Як створити шаблон електронної пошти для сценарію продажу в контакт-центрі
Шаблон email-розсилки для сценарію продажу – інструмент для автоматизованої відправки листів зі сценарію розмови, за подією або за допомогою API.
Детальніше
П'ятниця Вересень 1, 2017
Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017
Новини за грудень 2017 року: оновлення робочого місця оператора, новий віджет для дашборда, глобальне оновлення парку серверів. Детальніше у статті!
Детальніше