18.04.2016

Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили "контакт" у CRM.

Де в CRM зберігається інформація про дзвінки

Як переглянути історію дзвінків клієнту, не відкриваючи звіт з дзвінків? Як виділити серед них важливі чи ті, у яких була розмова? Враховуючи все це, ми оновили “контакт” у CRM. Клацніть на посилання “дзвінки” та отримайте довідку за дзвінками даного контакту в декількох способах відображення.

Важливі дзвінки

Якщо у вас є розмови з позначками – тегами, ви їх побачите тут. Про теги дзвінків докладніше у цій статті. Всі рядки клікабельні – доступні записи розмов та докладні дані про дзвінок. Важливі

Список розмов

Відображаються лише розмови з оператором. Якщо клієнт поговорив із кількома операторами за один дзвінок, то ви побачите кілька рядків на один дзвінок. Перелік

Усі дзвінки

У цьому режимі відображаються всі дзвінки, не розмови, саме дзвінки, пов’язані з цим клієнтом (вхідні, вихідні, коллбеки, предиктивні). Усе За умовчанням довідки відображають лише дані за останні 30 днів, більш довгий період запитується рідко, але якщо ви відчуваєте необхідність даних за весь період (точніше, з моменту запуску цієї можливості), то натисніть посилання “Ще”.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Грудень 24, 2020 Найяскравіші оновлення 2020 року!

Читайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи за 2020 рік!

Детальніше
photo
Понеділок Квітень 22, 2019 Іменні завдання callback, або липкий колбек

Закріплення контактів за конкретним або поточним користувачем як callback. Втрачений дзвінок закріплюється за останнім оператором.

Детальніше