13.10.2020

Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Новини Окі-Токі за серпень-вересень 2020: інтеграція з SalesDrive, Рапорти (BETA) доступні всім компаніям та багато іншого. Читайте дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за серпень-вересень 2020

Інтеграція з SalesDrive

Ми створили парсер для взаємодії з даними при їх передачі через WebHook із CRM-системи SalesDrive. Це дозволяє реалізувати додавання та видалення завдання в автодзвінках залежно від статусу, що виставляється в заявці.

\"Інтеграція

Оновлення тикетної системи

Нещодавно вийшло оновлення тикетної системи – стало трохи зручніше:

  • багаторядкове введення тексту (якого дуже не вистачало);
  • Виправили відображення скопійованого в тикет структурованої багаторядкової інформації (наприклад, логи).
  • Оновили оцінку повідомлення . Ми стежимо за якістю інформації, яку надає співробітник техпідтримки, і хотіли б, щоб ви користувалися:)

Ще ми готуємо демонстрацію екрану та конференції в ТЗ, стежте за новинами!

\"Оновлення

Освіжили зовнішній вигляд звіту "Журнал дзвінків"

Продовжуємо наводити “косметичний ремонт” у звітах. Цього місяця ми працювали зі звітом “Журнал дзвінків”. Що змінилося:

  • Тепер доступ до лога дзвінка доступний при формуванні звіту " За функціями ";
  • Тип дзвінка тепер у стовпці "Session_ID" з підказкою ;
  • Навели лад у вкладці деталей дзвінка “Вузли зв'язку”.

Робота над журналом дзвінків ще триває. Ми внесемо зміни за тиждень, але вже по-тихому, без новин

\"Освіжили

Рапорти (BETA) тепер доступні для всіх компаній!

Деякий час тому, кілька компаній отримали доступ до нових звітів в Окі-Токі – Рапорт. Рапорти відрізняються від звичайних звітів автономністю та “вижиманням” інформації замість стосу сторінок докладних даних. За задумом, рапорт дозволяє покласти на стіл керівника пару аркушів А4, які дадуть йому повне розуміння того, що відбувається в кол-центрі та наскільки той ефективний.

В останньому оновленні, перед виходом рапорту в загальний доступ, ми додали:

  • Рапорт з автообдзвонів – корисна інформація про роботу з автообдзвоном з фільтром за конкретними автообдзвонами, чергами та періодом ;
  • Управління всередині об'єктів – спосіб створення автоматичного рапорту для конкретного об'єкта в один клік. Наприклад, зайдіть в автообдзвін, яким хочете отримувати на пошту листи з рапортами і активуйте рапорт .

Розділ управління та перегляду рапортів знаходиться у списку розділів (у самому низу).

\"Рапорти

\"Рапорти

Оновлення опермісця: ручне відкриття анкети

Додали кнопку ручного відкриття анкет, кому вони потрібні ситуативно і не повинні вискакувати на екрані при кожному дзвінку. Кнопка знаходиться у правій бічній панелі операторського місця.

"операторське

Фільтр за подіями

Звіт “Журнал подій” відображає лог спрацьованих заздалегідь налаштованих тригерів на події в системі. Надзвичайно корисний звіт для інтеграторів, який до цього моменту мав головний мінус – відсутність фільтрації за подіями. Тепер це у минулому і великі інтегратори можуть комфортно відслідковувати логи за конкретними тригерами.

"Фільтр

Посилання на завантаження аудіозапису

Створили URL, перехід по якому ініціює завантаження аудіозапису розмови. Посилання можна додавати у звіт, що вивантажується при актіації чекбокса “Додати посилання ”, а так само передавати її вебхуком в інтеграціях.

\"Посилання

Плагін для інтеграцій "Пошта" покращено!

Було перероблено плагін для інтеграцій “Пошта” . Ми додали можливість надсилати листи на одержувачів, які не будуть помітні у списку адресатів, т.зв. "Прихована копія". Також ми винесли "Копію" в окреме поле, що спростить поділ адресатів на одержувачів та повідомлених. Колишні налаштування залишилися без змін.

\"Плагін

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Грудень 12, 2019 Робота з голосовим меню (IVR) в Окі-Токі

Що таке Голосове меню (IVR), як його налаштувати в Окі-Токі, які функції в кол-центрі виконує та можливості використання.

Детальніше
photo
Вівторок Грудень 8, 2020 Серія відео "Що робити": Робота з правами користувача

У цьому відео розповімо, як працювати з правами користувача в сервісі для контакт-центрів Окі-Токі, відстежувати його дії та виключати.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних