У першому випадку, коли потрібен, щоб у роботі був тільки один бізнес-процес, якщо розмова з клієнтом має закінчений характер і кожен наступний дзвінок є новим предметним розмовою, ідеально підходить для роботи reception, служби підтримки клієнтів та довідкових служб. Другий варіант потрібен, якщо використовується лише один сценарій для розмови, необхідний, якщо робота з клієнтом має одиничний характер, наприклад, якщо використовується сценарій для опитування.
Третій випадок підходить тоді, коли з клієнтом ведеться кілька проектів, від опитувань до прийому заявок і необхідно, щоб вони оброблялися незалежно.
Ми намагаємося, щоб Ви отримали максимум задоволення від використання нашої системи Окі-Токі 🙂
10.11.2015
Як багато процесів у контактної картки
Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Оцініть новину:
Читайте також

Вівторок Вересень 6, 2022
Перетворити номер на міжнародний формат онлайн у Оки-Токи
Як налаштувати перетворення номерів у хмарному сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Оки-Токи.
Детальніше
П'ятниця Квітень 5, 2019
Дайджест новин Окі-Токі за березень 2019
Новини за березень: Оновлене операторське місце, виділений домен та плагін для Google Chrome. Детальніше у дайджесті!
Детальніше