У першому випадку, коли потрібен, щоб у роботі був тільки один бізнес-процес, якщо розмова з клієнтом має закінчений характер і кожен наступний дзвінок є новим предметним розмовою, ідеально підходить для роботи reception, служби підтримки клієнтів та довідкових служб. Другий варіант потрібен, якщо використовується лише один сценарій для розмови, необхідний, якщо робота з клієнтом має одиничний характер, наприклад, якщо використовується сценарій для опитування. Третій випадок підходить тоді, коли з клієнтом ведеться кілька проектів, від опитувань до прийому заявок і необхідно, щоб вони оброблялися незалежно. Ми намагаємося, щоб Ви отримали максимум задоволення від використання нашої системи Окі-Токі 🙂
10.11.2015
Як багато процесів у контактної картки
Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.
Оцініть новину:
Читайте також
Вівторок Грудень 19, 2023
Як створити Гарячу лінію з нуля?
Як організувати гарячу лінію в Окі-Токі: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.
Детальніше
Вівторок Березень 27, 2018
Голосовий IVR
Як вийти з кнопкового меню IVR до голосового. Налаштування голосового та гібридного IVR в сервісі для контакт-центрів Окі-Токи
Детальніше