У першому випадку, коли потрібен, щоб у роботі був тільки один бізнес-процес, якщо розмова з клієнтом має закінчений характер і кожен наступний дзвінок є новим предметним розмовою, ідеально підходить для роботи reception, служби підтримки клієнтів та довідкових служб. Другий варіант потрібен, якщо використовується лише один сценарій для розмови, необхідний, якщо робота з клієнтом має одиничний характер, наприклад, якщо використовується сценарій для опитування.
Третій випадок підходить тоді, коли з клієнтом ведеться кілька проектів, від опитувань до прийому заявок і необхідно, щоб вони оброблялися незалежно.
Ми намагаємося, щоб Ви отримали максимум задоволення від використання нашої системи Окі-Токі 🙂
10.11.2015
Як багато процесів у контактної картки
Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Оцініть новину:
Читайте також

Вівторок Березень 10, 2020
Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року
Новини Оки-Токи за лютий 2020 року: нові функції, оптимізація звітів та імпорту баз, а також поліпшення сценаріїв розмови. Читайте дайджест!
Детальніше
Вівторок Вересень 19, 2023
Структура скрипта продажів: Що таке скрипт продажів, шаблони
Скрипт продажів – найпопулярніший тип сценаріїв, який використовують телемагазини, СРА мережі, мікрофінансові, колекторські компанії та ін.
Детальніше