10.11.2015

Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Як багато процесів у контактної картки

У першому випадку, коли потрібен, щоб у роботі був тільки один бізнес-процес, якщо розмова з клієнтом має закінчений характер і кожен наступний дзвінок є новим предметним розмовою, ідеально підходить для роботи reception, служби підтримки клієнтів та довідкових служб. Скільки Другий варіант потрібен, якщо використовується лише один сценарій для розмови, необхідний, якщо робота з клієнтом має одиничний характер, наприклад, якщо використовується сценарій для опитування. Скільки Третій випадок підходить тоді, коли з клієнтом ведеться кілька проектів, від опитувань до прийому заявок і необхідно, щоб вони оброблялися незалежно. Скільки Ми намагаємося, щоб Ви отримали максимум задоволення від використання нашої системи Окі-Токі 🙂

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Травень 26, 2021 Адаптація операторів КЦ Ч.5 Початок самостійної роботи

Як організувати самостійну роботу операторів, які недавно почали працювати в компанії, адаптація операторів.

Детальніше
photo
Понеділок Липень 5, 2021 Дайджест новин Оки-Токи за травень-червень 2021

Читайте відразу зараз про основні оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових Окі-Токі за травень-червень 2021 року!

Детальніше