06.09.2019

Дайджест новин Окі-Токі за серпень 2019

У серпні ми підготували для вас блок статей-посібників, новий імпорт користувачів Оки-Токи та оновлення серверів БД. Дізнайтеся більше у дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за серпень 2019

Блок статей-руководств

 

Мануал: Обробка вхідних дзвінків
Автоінформатор з голосовим повідомленням та натисканням кнопки

 

Новий імпорт користувачів

 

Ми відмовились від старого способу імпорту існуючих користувачів Окі-Токі до Вашої компанії, розробивши універсальний інструмент масового імпорту. Достатньо скопіювати стовпець з поштовими скриньками майбутніх користувачів (вже існуючих і нових) і адресатам на пошту прийде лист-запрошення.

Місцезнаходження розділу, його зовнішній вигляд і приклад листа-запрошення:

Новий імпорт користувачів Окі-Токі лист-запрошення Окі-Токі

 

Оновлення серверів БД

Завершили перехід на нові сервери. У меню: підвищення продуктивності, сховища для БД і загальної надійності (ми так очікуємо). В цілому кластер на i9-9900 вийшов акуратний і простий у керуванні. Поточне завантаження – 10%. До вересня готові!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Грудень 11, 2023 Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Якими бувають посадові обов'язки супервізора у будь-якому контакт-центрі. Рекомендований список від незалежного консультанта з контакт-центрів Дмитра Галкіна.

Детальніше
photo
Понеділок Березень 25, 2024 Контроль якості кол-центру: коментар в оціночних листах

Як відкрити свій аутсорсинговий контакт-центр і не програти. Покроковий план дій вже в блозі Окі-Токі.

Детальніше