06.09.2019

Дайджест новин Окі-Токі за серпень 2019

У серпні ми підготували для вас блок статей-посібників, новий імпорт користувачів Оки-Токи та оновлення серверів БД. Дізнайтеся більше у дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за серпень 2019

Блок статей-руководств

 

Мануал: Обробка вхідних дзвінків
Автоінформатор з голосовим повідомленням та натисканням кнопки

 

Новий імпорт користувачів

 

Ми відмовились від старого способу імпорту існуючих користувачів Окі-Токі до Вашої компанії, розробивши універсальний інструмент масового імпорту. Достатньо скопіювати стовпець з поштовими скриньками майбутніх користувачів (вже існуючих і нових) і адресатам на пошту прийде лист-запрошення.

Місцезнаходження розділу, його зовнішній вигляд і приклад листа-запрошення:

Новий імпорт користувачів Окі-Токі лист-запрошення Окі-Токі

 

Оновлення серверів БД

Завершили перехід на нові сервери. У меню: підвищення продуктивності, сховища для БД і загальної надійності (ми так очікуємо). В цілому кластер на i9-9900 вийшов акуратний і простий у керуванні. Поточне завантаження – 10%. До вересня готові!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Серпень 16, 2019 Обдзвонити роботом з голосовим повідомленням і натисканням кнопки.

Що таке автоінформатор, як його налаштувати і яку користь колл-центру він приносить. Голосове повідомлення або натискання кнопки.

Детальніше
photo
Вівторок Липень 26, 2022 Ефективні скрипти для вхідних дзвінків: Гарантована якість обслуговування клієнтів

Сценарій для вхідних дзвінків призначений для “теплого”, компетентного клієнта, який потребує інформації по різноманітних, вузьких питаннях.

Детальніше