01.09.2017

Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017

Новини за грудень 2017 року: оновлення робочого місця оператора, новий віджет для дашборда, глобальне оновлення парку серверів. Детальніше у статті!

Дайджест новин Оки-Токи за грудень 2017

Вітаємо всіх з прийдешніми святами! Прибуткового нового року! Наша перша новина у цьому році стосується нововведень грудня.

Новий звіт Автодзвінка: Підсумковий по телефонах

Пропонуючи покращену версію Автодзвінка з 5 режимами дзвінків, виявили нестачу одного з необхідних звітів – “Підсумковий звіт по телефонах” автодзвінка. Новий звіт дає можливість переглянути статистику телефонів по імпорту, наприклад, щоб дізнатися якість бази або кількість обробленої бази з імпорту, або необхідно подивитися статуси дзвінків по телефонній базі (помилка, немає відповіді та ін.). Дякуємо компанії Business Partner за підказку з звітом і терпіння 🙂

Ще не користуєтеся інструментом Автообдзвоні? Почитайте нашу свіжу статтю «15 причин перейти на новый автообдзвін».

Оновлення операторського місця

У новий рік з новим операторським місцем! Новорічне оформлення подарує святковий настрій 🙂 Удосконалена логіка роботи з нестабільним інтернетом і споживанням ресурсів ПК під час розмови! Надіслати смс стало зручніше, а для переадресації не потрібно створювати нових користувачів.

Новий віджет: Оператори

Потрібно контролювати статуси операторів? В Оперместі є такий інструмент, він відображає час і хто перебуває в якому стані. За допомогою нашого дашборда і віджета “Оператори” статистику по операторам можна переглядати в зручному широкоформатному режимі. Для цього не забудьте перемикнутися на відображення TV. Віджет “Оператори” дозволяє відображати статуси операторів в реальному часі, а також фільтрувати дані за певними статусами.

Додавання серверів та оптимізація роботи

Ми розширили штат і докупили серверів для Автодозвону і CRM. Також зробили глобальне оновлення, яке оптимізувало роботу gsm-шлюзів і контроль над ними. Ми зробили великий крок в оновленні інструмента розробки, перейшовши на Vue 2, що позитивно скажеться на швидкодії сервісу. Крім того, оптимізація торкнулася не лише інструментів розробки та програмного забезпечення – ми збільшили кількість серверів, що забезпечують роботу з API і швидкодію інтерфейсу.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Серпень 26, 2021 Оцінка контакт-центру: KPI для аутсорсингу

Які додаткові KPI потрібно вимірювати для оцінки контакту центру на аутсорсі.

Детальніше
photo
Четвер Червень 17, 2021 Інструкція: Як подружити Окі-Токі та Бітрікс24

Розглянемо 3 основні кейси: створення завдання в автодзвінку при події в Б24, створення ліда в Б24 при події в Окі-Токі, зміна статусу ліда за подією в Окі-Токі.

Детальніше