21.05.2021

Дайджест новин Окі-Токі за березень-квітень 2021

Читайте про всі оновлення та нові інструменти Окі-Токі за березень-квітень 2021 року!

Дайджест новин Окі-Токі за березень-квітень 2021

Тепер українською!

Інтерфейс Окі-Токі переведено на українську! Змінити мову можна у меню авторизації .

Вибір мови

Переїзд списків зі старої CRM

Ми прибрали списки зі старої CRM, в них тепер немає необхідності, тому що в якості них можна використовувати звичайні списки для НС .

Ресурси проектів

Імпортуйте сценарій розмови безпосередньо з gdocs & msword!

Якщо у Вас є дуже великий сценарій скрипта розмови або Ви більше любите працювати з текстом у форматі docs для написання скриптів, то нас для Вас хороша новина, ми запустили можливість імпорту сценарію розмови у форматі google docs. Досить створити сценарій в Окі-Токі і вибрати опцію “імпорт”, потім вибрати заздалегідь підготовлений документ з умовами розмітки- Про правила розмітки докладно написали тут Очікуйте на завершення перевірки та завантаження документа в інтерфейс скрипта розмови.

Швидкі Вебхуки

Тепер події можна створити в пару кліків! Зараз це доступно в налаштуваннях Дисциплінарних лімітів , а також у налаштуваннях статусів оператора . Клік по кнопці автоматично підставить всі необхідні параметри для відлову статусу або порушення. Це лише початок, ми продовжимо розвивати цей напрямок.

Швидкі ВебхукиШвидкі Вебхуки

Спробуйте нові дисциплінарні звіти у Бета!

Пару місяців тому ми запустили новий інструмент оцінки якості роботи оператора. Тоді інструмент умів вважати кількість дзвінків та їх тривалість, але зовсім недавно ми об’єднали інструмент зі стенограмою, що дозволило системі знаходити і фіксувати у звіті слова паразити. Новий показник називається “SA: Аналіз зустрічальності слів у стенограмі”. Він допоможе у боротьбі за чисте мовлення операторів Вашого КЦ. Метрика вже працює , ну а ми рекомендуємо її випробувати =)

Журнал KPI

Віджет: Управління завданням ПД із опермісту

Якщо ви не користуєтеся сценаріями Окі-Токі або використовуєте зовнішню анкету, але при цьому вам необхідна можливість керування завданням у нас в інтерфейсі – нова функція дозволить це зробити. Після дзвінка в опермісті, на панелі керування дзвінків з’явиться кнопка , яка дозволяє вам:

  • Перенести завдання (встановити передзвін)
  • Підтвердити успішність завдання
  • Змінити номер контакту
  • Відзначити контакт із проблемами зв’язку або невірним номером

Також, там міститься додаткова інформація про завдання, наприклад, історія спроб.

Оновлення мовної аналітики

Ми відмовилися від монетизації стенограм, зробивши їх безкоштовними. Більше того, ми сконцентрувалися на тому, щоб стенограма була не просто самостійною опцією, а інструментом автоматичної мовної аналітики оператора. Ось що з цього вийшло:.

  • Аналіз та розшифровка записів доступна для сторони оператора.
  • Створюйте свої правила, словники слів, що відстежуються, підключайте до проектів і відстежуйте в реальному часі порушення, продажі та інші важливі слова-тригери.
  • Комбінуйте разом із інструментом для відділу контролю якості для прискорення перевірки дзвінків – у дзвінках будуть мітки!
  • Потрібно відстежувати лише певні дзвінки? – Ми схрестили правила з хештегами і тепер за правилами можна також фільтрувати, як за хештегами із CRM.
Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Серпень 30, 2016 Як заборонити вихідні дзвінки та інші функції

Як операторам заборонити вихідні дзвінки у кол-центрі, керування, застосування та спеціальні можливості.

Детальніше
photo
Четвер Лютий 11, 2021 Скільки операторів потрібно вашому контакт-центру?

Скільки потрібно операторів для вашого колл-центру? Зручний чек-аркуш, який допоможе це розрахувати.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних