10.03.2020

Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Новини Оки-Токи за лютий 2020 року: нові функції, оптимізація звітів та імпорту баз, а також поліпшення сценаріїв розмови. Читайте дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Масові операції зі списками

 

Додана проста, але корисна функція масового видалення та додавання номерів в списках. Розташовується всередині списку на вкладці “Управління”.

Масові операції зі списками

 

Фільтр за номером імпорту

 

Розширили список звітів, в яких можна фільтрувати дані за номером імпорту. Тепер фільтр є в звітах: Журнал дзвінків (Черги та дзвінки); Зведений звіт (Черги та дзвінки), Зведений звіт по задачам (Автообдзвоні), Журнал спроб (Автообдзвоні).

 

Оптимізація звітів асд сек та роутинг

 

Закінчили черговий етап загальної оптимізації сервісу. Цього разу оптимізація торкнулася звітів, що знаходяться в розділах “Користувачі”, “Черги та дзвінки” та “SIP-телефонія”. Звіти завантажуються швидше та здатні оперувати набагато більшим масивом даних.

 

Покращена робота з кубиками сценаріїв у інтеграціях

 

Новина дуже порадує тих, хто регулярно стикається з налаштуванням подій зі спрацьовуванням при проходженні дзвінка через кубик сценарію дзвінка. Раніше доводилося шукати в вихідному коді сторінки сценарію його унікальний айді. Навели порядок і тепер знайти потрібний кубик можна з дропліста всередині події з можливістю пошуку.

Покращена робота з кубиками сценаріїв у інтеграціях

 

Оптимізація імпорту дрібних баз

 

Особливістю масового імпорту є пауза перед початком завантаження даних, яка може тривати до хвилини. Це обумовлено глобальною чергою на завантаження імпортів у нашу базу даних. Оскільки багато клієнтів використовують імпорт для завантаження безлічі дрібних баз, ми створили окрему чергу для дрібних імпортів (до 200 завдань), які імпортуються практично без затримок. Такі імпорти позначаються тегом “Ручний”.

Оптимізація імпорту дрібних баз

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Жовтень 16, 2023 Розрахунок кількості операторів call-центра

Всього 8 кроків, щоб точно розрахувати, скільки операторів потрібно в ваш контакт-центр. Бонус: типова помилка при розрахунку кількості операторів.

Детальніше
photo
Вівторок Листопад 10, 2015 Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Детальніше