10.03.2020

Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Новини Оки-Токи за лютий 2020 року: нові функції, оптимізація звітів та імпорту баз, а також поліпшення сценаріїв розмови. Читайте дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Масові операції зі списками

Додана проста, але корисна функція масового видалення та додавання номерів в списках. Розташовується всередині списку на вкладці “Управління”.

Фільтр за номером імпорту

Розширили список звітів, в яких можна фільтрувати дані за номером імпорту. Тепер фільтр є в звітах: Журнал дзвінків (Черги та дзвінки); Зведений звіт (Черги та дзвінки), Зведений звіт по задачам (Автообдзвоні), Журнал спроб (Автообдзвоні).

Оптимізація звітів асд сек та роутинг

Закінчили черговий етап загальної оптимізації сервісу. Цього разу оптимізація торкнулася звітів, що знаходяться в розділах “Користувачі”, “Черги та дзвінки” та “SIP-телефонія”. Звіти завантажуються швидше та здатні оперувати набагато більшим масивом даних.

Покращена робота з кубиками сценаріїв у інтеграціях

Новина дуже порадує тих, хто регулярно стикається з налаштуванням подій зі спрацьовуванням при проходженні дзвінка через кубик сценарію дзвінка. Раніше доводилося шукати в вихідному коді сторінки сценарію його унікальний айді. Навели порядок і тепер знайти потрібний кубик можна з дропліста всередині події з можливістю пошуку.

Оптимізація імпорту дрібних баз

Особливістю масового імпорту є пауза перед початком завантаження даних, яка може тривати до хвилини. Це обумовлено глобальною чергою на завантаження імпортів у нашу базу даних. Оскільки багато клієнтів використовують імпорт для завантаження безлічі дрібних баз, ми створили окрему чергу для дрібних імпортів (до 200 завдань), які імпортуються практично без затримок. Такі імпорти позначаються тегом “Ручний”.

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Липень 26, 2022 Ефективні скрипти для вхідних дзвінків: Гарантована якість обслуговування клієнтів

Сценарій для вхідних дзвінків призначений для “теплого”, компетентного клієнта, який потребує інформації по різноманітних, вузьких питаннях.

Детальніше
photo
Четвер Травень 18, 2023 Сценарій-Опитувальник або Анкета для Опитування (Cati) Досліджень

Анкета для опитування (CATI) – лінійний сценарій для інтерв’ю. Найчастіше використовується в соціологічних дослідженнях, оцінці якості послуг або програмах лояльності.

Детальніше