10.03.2020

Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Новини Оки-Токи за лютий 2020 року: нові функції, оптимізація звітів та імпорту баз, а також поліпшення сценаріїв розмови. Читайте дайджест!

Дайджест новин Окі-Токі за лютий 2020 року

Масові операції зі списками

 

Додана проста, але корисна функція масового видалення та додавання номерів в списках. Розташовується всередині списку на вкладці “Управління”.

Масові операції зі списками

 

Фільтр за номером імпорту

 

Розширили список звітів, в яких можна фільтрувати дані за номером імпорту. Тепер фільтр є в звітах: Журнал дзвінків (Черги та дзвінки); Зведений звіт (Черги та дзвінки), Зведений звіт по задачам (Автообдзвоні), Журнал спроб (Автообдзвоні).

 

Оптимізація звітів асд сек та роутинг

 

Закінчили черговий етап загальної оптимізації сервісу. Цього разу оптимізація торкнулася звітів, що знаходяться в розділах “Користувачі”, “Черги та дзвінки” та “SIP-телефонія”. Звіти завантажуються швидше та здатні оперувати набагато більшим масивом даних.

 

Покращена робота з кубиками сценаріїв у інтеграціях

 

Новина дуже порадує тих, хто регулярно стикається з налаштуванням подій зі спрацьовуванням при проходженні дзвінка через кубик сценарію дзвінка. Раніше доводилося шукати в вихідному коді сторінки сценарію його унікальний айді. Навели порядок і тепер знайти потрібний кубик можна з дропліста всередині події з можливістю пошуку.

Покращена робота з кубиками сценаріїв у інтеграціях

 

Оптимізація імпорту дрібних баз

 

Особливістю масового імпорту є пауза перед початком завантаження даних, яка може тривати до хвилини. Це обумовлено глобальною чергою на завантаження імпортів у нашу базу даних. Оскільки багато клієнтів використовують імпорт для завантаження безлічі дрібних баз, ми створили окрему чергу для дрібних імпортів (до 200 завдань), які імпортуються практично без затримок. Такі імпорти позначаються тегом “Ручний”.

Оптимізація імпорту дрібних баз

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Березень 27, 2020 Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи

Чи потрібний вам голосовий робот? Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи Зразковий розрахунок у статті.

Детальніше
photo
Понеділок Жовтень 10, 2022 VIP-черга дзвінків та список VIP-номерів у кол-центрі

Як налаштувати VIP-чергу дзвінків для пріоритетних абонентів кол-центру, VIP-список номерів та сценарії дзвінків.

Детальніше