Робот «Автооператор» переходить у Beta
Робот «Автооператор» переходить до Beta. Він може проводити опитування, фіксувати звернення на лінію, проводити оцінку розмов з живими операторами, працювати зі сценаріями розмови. Вся аналітика, пов'язана з роботою нової функції, доступна в CRM і видно в журналі дзвінків. Алгоритм взаємодіє зі сценаріями з множинним вибором, а при необхідності може переадресувати дзвінок на «живого» оператора. і що робити, якщо потрібна допомога? Створіть тикет «Автооператор», техпідтримка не тільки ввімкне двотижневий доступ, але й допоможе з налаштуваннями та аналітикою.
Безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9
Щоб зробити розпізнавання мови доступнішим, ми зробили абсолютно безкоштовним розпізнавання голосових відповідей «Так/Ні та цифр 0-9». Відключайте старі рішення з натисканням кнопок та використовуйте сучасні – «Щоб з'єднатися з оператором, скажіть Один, щоб із фінвідділом – Два». Головна умова безкоштовного використання – «використання сервісу розпізнавання від Окі-Токі в налаштуваннях».
Велике оновлення рапортів
Рекомендуємо помацати 3 нові секції в рапортах:
- Рапорт по API — об'ємне вичавлювання корисних даних про API-процеси вашої компанії;
- Нещодавно перероблений інструмент для КЦ «Квоти» отримав власну секцію в рапортах;
- Інструмент оцінки діалогів також отримав до свого арсеналу окрему секцію!
Мультимовність вебкола
Окі-Токі почав реанімацію майже забутого всіма інструменту «Webcall». Це «коробковий» спосіб зателефонувати прямо з сайту на вхідну лінію коллцентру.
Оновлений дизайн майже готовий до релізу, але поки що ми розширили мультимовність існуючої версії: до існуючих RU, EN, UA додані італійська, польська, чеська, фінська та китайська мови.
Поліпшення кубика «Отримати дані»
Невелике, але важливе покращення для тих, хто проектує складні сценарії дзвінка, що задіють кубик « Отримати дані » . Цей кубик дозволяє обмінятися даними із зовнішнім сервером (наприклад, з базою даних особистого сервера Вашого коллцентру).
Розширені методи авторизації «Без авторизації (NoAuth)», «Bearer token», «Basic Auth»; .
Маркування дзвінка в оцінці діалогу
Результат оцінки діалогу тепер маркує дзвінок за рейтингом оцінки та за ознакою нестандартного випадку.