15.10.2021

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» у Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Рапортів. Читайте детальніше у блозі!

новости оки-токи в сентябре 2021

новости оки-токи в сентябре 2021

Робот «Автооператор» переходить у Beta

Робот «Автооператор» переходить до Beta. Він може проводити опитування, фіксувати звернення на лінію, проводити оцінку розмов з живими операторами, працювати зі сценаріями розмови. Вся аналітика, пов'язана з роботою нової функції, доступна в CRM і видно в журналі дзвінків. Алгоритм взаємодіє зі сценаріями з множинним вибором, а при необхідності може переадресувати дзвінок на «живого» оператора. і що робити, якщо потрібна допомога? Створіть тикет «Автооператор», техпідтримка не тільки ввімкне двотижневий доступ, але й допоможе з налаштуваннями та аналітикою.

Безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9

Щоб зробити розпізнавання мови доступнішим, ми зробили абсолютно безкоштовним розпізнавання голосових відповідей «Так/Ні та цифр 0-9». Відключайте старі рішення з натисканням кнопок та використовуйте сучасні – «Щоб з'єднатися з оператором, скажіть Один, щоб із фінвідділом – Два». Головна умова безкоштовного використання – «використання сервісу розпізнавання від Окі-Токі в налаштуваннях».

Велике оновлення рапортів

Рекомендуємо помацати 3 нові секції в рапортах:

  • Рапорт по API — об'ємне вичавлювання корисних даних про API-процеси вашої компанії;

\"Окі-Токі

  • Нещодавно перероблений інструмент для КЦ «Квоти» отримав власну секцію в рапортах;

\"Окі-Токі

  • Інструмент оцінки діалогів також отримав до свого арсеналу окрему секцію!

\"Інструмент

Мультимовність вебкола

Окі-Токі почав реанімацію майже забутого всіма інструменту «Webcall». Це «коробковий» спосіб зателефонувати прямо з сайту на вхідну лінію коллцентру.

Оновлений дизайн майже готовий до релізу, але поки що ми розширили мультимовність існуючої версії: до існуючих RU, EN, UA додані італійська, польська, чеська, фінська та китайська мови.

Поліпшення кубика «Отримати дані»

Невелике, але важливе покращення для тих, хто проектує складні сценарії дзвінка, що задіють кубик « Отримати дані » . Цей кубик дозволяє обмінятися даними із зовнішнім сервером (наприклад, з базою даних особистого сервера Вашого коллцентру).

Розширені методи авторизації «Без авторизації (NoAuth)», «Bearer token», «Basic Auth»; .

Маркування дзвінка в оцінці діалогу

Результат оцінки діалогу тепер маркує дзвінок за рейтингом оцінки та за ознакою нестандартного випадку.

\"Маркування

Нові відеоінструкції Окі-Токі

Oki-Toki: Що робити ? Автообдзвін повільно дзвонить

Oki-Toki інструкція: віджет "Монітор"

Оцініть новину:

Читайте також

Как эффективно управлять колл-центром

Как эффективно управлять колл-центром

П'ятниця Червень 4, 2021 Кодекс героя: пам’ятка керівнику контакт-центру

Як організувати роботу, якщо ви – керівник контакт-центру, як ефективно керувати, основні прийоми та поради.

Детальніше
На что обратить внимание при изучении веб-сайта АКЦ

На что обратить внимание при изучении веб-сайта АКЦ

Середа Жовтень 13, 2021 Вимоги до веб-сайту аутсорсингового колл-центру

Театр, як відомо, починається з вішалки, а аутсорсинговий контакт-центр – з веб-сайту, на якому можна зробити деякі попередні висновки про постачальника.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних