15.10.2021

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» в Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Звітів. Детальніше читайте в нашому блозі!

Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Робот «Автооператор» переходить в Beta

Робот «Автооператор» переходить в Beta. Він може проводити опитування, фіксувати звернення на вхідну лінію, проводити оцінку розмов із живими операторами, працювати із сценаріями розмови. Вся аналітика, пов’язана з роботою нової функції доступна в CRM і видна у журналі дзвінків. Алгоритм взаємодіє із сценаріями із множинним вибором, а при потребі може переадресувати дзвінок на «живого» оператора.

Скоро ми підготуємо ролики та статтю по частим питанням і відповідям, а поки ми підготували невеликий БОНУС — два тижні безкоштовного використання робота в своїх проєктах.

Як скористатися і що робити, якщо потрібна допомога? Створіть тікет «Автооператор», техпідтримка не тільки включить двотижневий доступ, а і допоможе з налаштуваннями та аналітикою.

Безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9

Щоб зробити розпізнавання мови доступнішим, ми зробили абсолютно безкоштовним розпізнавання голосових відповідей «Так/Ні та цифр 0-9». Відключайте старі рішення з натисканням кнопок і використовуйте сучасні – «Щоб з’єднатися з оператором, скажіть Один, щоб з фінвідділом – Два». Головна умова безкоштовного використання — «використання сервісу розпізнавання від Окі-Токі в налаштуваннях».

Велике оновлення рапортів

Рекомендуємо помацати 3 нові секції в рапортах:

  • Звіт по API — об’ємна стисла інформація корисних даних про API-процеси вашої компанії;

 

  • Нещодавно перероблений інструмент для КЦ «Квоти» отримав власний розділ в звітах;

 

  • Інструмент оцінювання діалогів також отримав в свій арсенал окремий розділ!

 

Багатомовність вебколу

Окi-Токi розпочав реанімацію майже забутого всіма інструмента «Webcall”. Це “коробковий” спосіб зателефонувати прямо з сайту на вхідну лінію кол-центру.

Оновлений дизайн майже готовий до релізу, але поки що ми розширили багатомовність існуючої версії: до існуючих RU, EN, UA додані італійська, польська, чеська, фінська та китайська мови..

Покращення кубика «Отримати дані»

Невелике, але важливе поліпшення для тих, хто проєктує складні сценарії дзвінка, що використовують кубик «Отримати дані». Цей кубик дозволяє обмінятися даними з зовнішнім сервером (наприклад, з базою даних особистого сервера Вашого кол-центру).

Розширені методи авторизації «Без авторизації (NoAuth)», «Bearer token», «Basic Auth»;

Додано логування даних, переданих через цей кубик.

Маркування дзвінка в оцінці діалогу

Результат оцінки діалогу тепер маркує дзвінок за рейтингом в оцінці і за ознакою нестандартного випадку.

 

Нові відеоінструкції Окі-Токі

Oki-Toki: Що робити? Автообдзвін повільно дзвонить

Oki-Toki інструкція: віджет “Монітор”

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Травень 21, 2021 Дайджест новин Окі-Токі за березень-квітень 2021

Читайте про всі оновлення та нові інструменти Окі-Токі за березень-квітень 2021 року!

Детальніше
photo
Понеділок Червень 3, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за січень-лютий 2019

Новини за січень-лютий: Новий функціонал для оцінки роботи операторів, автоматичне відключення телефонії та інше. Детальніше у дайджесті!

Детальніше