10.02.2020

Дайджест новин Окі-Токі за січень 2020

Новини Оки-Токи за січень 2020 року: новий віджет за вебхуками, оновлена документація, імпорт до CRM у новому інтерфейсі.

Дайджест новин Окі-Токі за січень 2020

Віджет за веб-хуками

У розділі “Керування послугами” додано віджет, який допоможе контролювати витрати на API-виклики – віджет відображає всі активні api-ключі в системі та рахує кількість api-викликів, здійснених за допомогою цих ключів.

Оновлена ​​документація

Прибрали в порядок API-документацію і додали її в розділ “Інтеграції” в зручному, структурованому вигляді.

 

Імпорт в CRM в новому інтерфейсі

Ще один великий крок на шляху відмови від старого інтерфейсу – імпорт контактів в CRM! Залишили найнеобхідніше, вибравши все зайве. Знаходиться в розділі “Ресурси проектів”, в імпорті даних. Скоро буде невелика замітка для нових компаній, але досвідченим користувачам вона не знадобиться – адже суть залишилася незмінною.

 

 

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Жовтень 29, 2024 Як підключити автообзвін з переводом на оператора для CRM контакт-центрів?

Покрокова інструкція, як підключити автообдзвоні сервісу Окі-Токі для контакт-центрів з автоматичним з’єднанням з оператором.

Детальніше
photo
Вівторок Грудень 8, 2020 Що робити: на оператора не йдуть дзвінки

Відеоінструкція, як діяти, якщо на оператора не йдуть вхідні дзвінки або дзвінки з автодзвінка

Детальніше