10.02.2020

Дайджест новин Окі-Токі за січень 2020

Новини Оки-Токи за січень 2020 року: новий віджет за вебхуками, оновлена документація, імпорт до CRM у новому інтерфейсі.

Дайджест новин Окі-Токі за січень 2020

Віджет за веб-хуками

 

У розділі “Керування послугами” додано віджет, який допоможе контролювати витрати на API-виклики – віджет відображає всі активні api-ключі в системі та рахує кількість api-викликів, здійснених за допомогою цих ключів.

Віджет за веб-хуками Ока-Токі

 

Оновлена ​​документація

 

Прибрали в порядок API-документацію і додали її в розділ “Інтеграції” в зручному, структурованому вигляді.

Оновлена ​​документація Ока-Токі

 

Імпорт в CRM в новому інтерфейсі

 

Ще один великий крок на шляху відмови від старого інтерфейсу – імпорт контактів в CRM! Залишили найнеобхідніше, вибравши все зайве. Знаходиться в розділі “Ресурси проектів”, в імпорті даних. Скоро буде невелика замітка для нових компаній, але досвідченим користувачам вона не знадобиться – адже суть залишилася незмінною.

Імпорт в CRM в новому інтерфейсу Ока-Токі

Імпорт в CRM в новому інтерфейсу Ока-Токі

 

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Жовтень 7, 2021 Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром

У цій статті ми розповімо про нюанси, знання яких може стати у нагоді замовнику при узгодженні договору. Запам’ятайте це!

Детальніше
photo
Четвер Вересень 8, 2022 Тікет-система: як Оки-Токі обробляє тікет клієнта

Як в Оки-Токи використовується тікет-система та організована обробка звернень клієнтів. Статуси, терміни, відповідальні, KPI служби підтримки.

Детальніше