30.07.2018

Дайджест новин Окі-Токі за червень 2018

Новини Оки-Токи за червень 2018 року. Тестування розпізнавання голосу в IVR, запуск тікетів, робота над інтерфейсом та оптимізація CRM. Детальніше в блозі!

Дайджест новин Окі-Токі за червень 2018

Продовжуємо активну роботу над сервісом, впроваджуючи нові можливості та вдосконалюючи існуючий функціонал. У червні це були: розпізнавання голосу за допомогою Google (поки що ще тестова версія), підготовка та запуск тікетної системи для обробки ваших звернень, доробка інтерфейсу та оптимізація CRM. Детальніше читайте в дайджесті.

 

Розпізнавання голосу за допомогою Google в кубику ivr3 (тестування)

 

Пропонуємо безкоштовно скористатися покращеним IVR з розпізнаванням голосу. В ньому є функціонал розпізнавання не тільки слів, а й фраз. Вказуючи декілька синонімів, ви даєте можливість клієнту відхилитися від стандартних відповідей і відповісти замість “так”, наприклад, “звичайно”, “згоден”, “угу”, “хочу спробувати”.

Розпізнавання голосу за допомогою Google в кубику ivr3 (тестування)

 

Музика на утриманні

 

При “переїзді” на новий інтерфейс ми забули маленьку, але важливу опцію – “музика на утриманні” виклику, що дозволяла вашим клієнтам слухати не гудки, а приємну музику. Дякуємо нашим клієнтам, що помітили і ми оперативно її повернули. Усім великих продажів і прибутків 🙂

 

Підготовка тікетної системи

 

Нещодавно до нашого відділу технічної підтримки приєдналися нові члени команди, і час обробки запитів збільшився. Нажаль, деякі питання просто загубилися у листуванні, замінивши інші не менш важливі звернення. Зустрічайте – система тікетів!

Підготовка тікетної системи

 

100 дрібниць інтерфейсу

 

Ми намагаємося долучати нових програмістів до команди і давати їм прості, але важливі завдання – десь оновити описи, десь змінити елементи інтерфейсу для кращого розуміння, та багато іншого. Якщо ви помітили неточність, відразу повідомте нам, ми обов’язково розглянемо і вживемо заходів. Дякуємо, що ви з нами!

 

Термінова оптимізація CRM

 

Перехід на новий рівень у будь-якій справі завжди тягне за собою особливості минулого, і якщо не приняти термінові заходи, можуть бути наслідки. Цей новий цикл привнесе ще більше потужності, швидкості та поліпшень. Якщо ви помітили зворотне – пишіть! Ми завжди на боці клієнта!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Грудень 19, 2023 Створення гарячої лінії з нуля

Як створити гарячу лінію в Оки-Токи з нуля: налаштування важливих та опціональних компонентів для обробки вхідних дзвінків.

Детальніше
photo
Четвер Лютий 22, 2024 Як налаштувати групу користувачів в Окі-Токі?

Для чого кол-центру потрібні групи користувачів, як додати в них операторів, як грамотно налаштувати та де застосувати.

Детальніше