16.08.2019

Дайджест новин Окі-Токі за липень 2019

У липні ми зосередилися на кількох завданнях. Ми працювали над можливістю авторизації через соцмережі та управлінням завданнями в автодзвінках. Докладніше в дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за липень 2019

Авторизація через соцмережі

 

Ми завершили роботу над додатковими способами авторизації — інтеграцію із соцмережами Facebook та VK. Зараз працюємо над інтеграцією із Google mail. Тепер користувач може прив'язати до свого профілю соцмережу та надалі авторизуватися в один клік. Прив'язати соцмережу можна в налаштуваннях свого профілю Окі-Токі, а кнопки авторизації знаходяться під формою введення логіну та паролю. Надалі плануємо розвивати напрямок взаємодії з Окі-Токі за допомогою соціальних мереж, пропонуйте свої ідеї та стежте за новинами!

\"інтеграція

\"інтеграція

 

Нове управління завданнями в автодзвінках

 

Реалізовано складну та фільтрацію завдань в автообдзвоні. Якщо раніше можливості фільтрації були обмежені вибором періоду запланованого часу наступного дзвінка та фільтру за номером телефону, то тепер ви також можете фільтрувати за відповідальним користувачем, часовим поясом, номером імпорту та ін.

Нова гнучкість — нові можливості управління завданнями!

\"Нове

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Грудень 8, 2020 Що робити: на оператора не йдуть дзвінки

Відеоінструкція, як діяти, якщо на оператора не йдуть вхідні дзвінки або дзвінки з автодзвінка

Детальніше
photo
П'ятниця Червень 4, 2021 Кодекс героя: пам’ятка керівнику контакт-центру

Як організувати роботу, якщо ви – керівник контакт-центру, як ефективно керувати, основні прийоми та поради.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних