Заказать колл-центр для рекламного агентства | Готовые решения
Галузеві рішення

Рекламні агенції

Використовуйте інструменти Окі-Токі для інформування існуючих клієнтів або пошуку нових! Голосові розсилки, голосовий робот, опитування та ін.

Функціональні можливості для рекламних агенцій

Вибирайте інструменти, необхідні для роботи рекламної агенції!

Голосові розсилки

Підключіть автоінформатор для сповіщення клієнтів про поточні акції, нові послуги або продукти. Використовуйте синтезатор мовлення або попередньо записані повідомлення.

Холодні продажі за допомогою голосового робота

Доручіть попередній продзвон бази роботу. У разі отримання позитивної відповіді від клієнта про продовження розмови перемикайте дзвінок на оператора.

Опитування

Проводьте опитування, використовуючи голосовий робот або функціонал робочого місця оператора. Збирайте всю інформацію всередині нашої CRM або підключайте свою систему.

Тарифи

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 0,75 41 руб
  • За 1 оператора на день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 75 2291 грн
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Оплачувати Окі-Токі вигідно!

Платіть за використане

У нашому сервісі ви платите лише за те, що використовуєте! Більше роботи – ви платите більше, а зовсім мало – ваші витрати буду мікроскопічними.

Рахунок лояльності

За використання нашого сервісу ми зараховуємо у.о. на спеціальний рахунок. Бонусними засобами можна сплатити будь-які інструменти Окі-Токі.

Кредитування

Якщо вам не вдається поповнити рахунок в Окі-Токі, ви завжди зможете взяти кредит, якого вистачить на тиждень роботи.

Зручність

Представництва у РФ та Україні. Послуги надаються за договором оферти. Оплата за безготівковим розрахунком або Visa/MasterCard. Надсилання документів по ЕДО.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

avatar

Юлія Райська

Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка

avatar

Богдан Кошовий

Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.

avatar

Любов

Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.

avatar

Гість

Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.

Окі-Токі - кол-центр для маркетингових та соціологічних досліджень

З технічного погляду телефонні опитування (CATI) — мабуть, найскладніше завдання для колл-центру, оскільки надає великий перелік вимог до технічного забезпечення. Для проведення маркетингового або соціологічного дослідження одночасно потрібні ефективний і надійний автодозвон , засоби для програмування анкет , збір різноманітної статистики (по операторам , респондентам, анкетам та витратам), а також засоби контролю та моніторингу. А в нинішніх умовах ще й простота налаштувань та віддалений доступ для роботи з дому . Окі-Токі – хмарний кол-центр для проведення опитувань , головні переваги якого:

  • потужний автодозвон з широкими можливостями з налаштування
  • інтуїтивно зрозумілий візуальний конструктор анкет для опитувань
  • різноманітна, легко настроювана звітність
  • підключення операторів із будь-якого місця з інтернетом

Чим Окі-Токі краще за інших рішень для CATI?

Автодозвон для опитувань

Наш автодозвон розроблений під потреби великих аутсорсингових кол-центрів, але використовується і малими компаніями теж. Це означає, що він:

  • надійний,
  • може працювати у різних режимах (як малих груп операторів і дуже великих — Predictive dialer, Progressive & Power dial ),
  • майже ніколи не змушує респондентів чекати на оператора,
  • має гнучке настроювання спроб дозвону з урахуванням безлічі параметрів.

Ще автодозвон Окі-Токі вміє

  • працювати з роботами замість операторів (ви ще не практикуєте роботизовані телефонні опитування ? А ваші конкуренти вже пробують!),
  • дозволяє багато вільностей з телефонними базами (можна збільшити базу після запуску, можна завантажувати не «нормалізовані» номери, вказувати будь-яку кількість полів з додатковими даними, імпортувати в CSV та через API),
  • і вміє працювати в режимі автонабору, що виключає затримку з'єднання з оператором, коли критично не втратити жодного респондента.

І він має API на випадок, якщо у вас є своя система, з якої потрібно передавати якісь дані.

Телефонія для маркетингових досліджень

Побудована не на Asterisk , а на спеціально розробленому для операторів зв'язку IP-PBX, наша телефонія відрізняється стабільністю під високим навантаженням та великою потужністю. Це означає, зокрема, і надійну роботу автодозвону. Ми не заробляємо на телефонному зв'язку, тому не беремо плату за лінії, номери та хвилини, при цьому ви можете підключити будь-яку кількість своїх постачальників . А ще ми маємо давні стосунки з багатьма постачальниками зв'язку та можемо сприяти отриманню кращої ціни. Телефонні опитування пов'язані зі значними витратами на зв'язок, тому можливість їх контролювати, перемикаючись між операторами для використання найкращих тарифів, — важлива опція, яку повинен мати колл-центр для CATI . У Окі-Токі вона є. Вибравши колл-центр Окі-Токі для маркетингового чи соціологічного дослідження , вам не доведеться думати про пошук окремого рішення для телефонії та автодозвону або про організацію серверів з Asterisk.

Програмування анкет

Маркетингові та соціологічні дослідження часто вимагають створення складних анкет. І тому потрібен або програміст, або спеціальне ПЗ. Ми зробили в Окі-Токі спеціальний інструмент для проектування анкет та скриптів з графічним інтерфейсом. Він простий, але інтуїтивно зрозумілий і вимагає спеціальних знань. Наші фахівці з підтримки клієнтів завжди готові допомогти зі створенням анкети для опитування, якщо особливо заплутане ТЗ все ж таки викличе труднощі.

Звітність щодо операторів, які проводять телефонне опитування

Різноманітна звітність про роботу операторів дозволяє безперервно контролювати роботу кол-центру на соціологічному чи маркетинговому дослідженні та коректно розраховувати оплату операторам. Система статусів операторів в Окі-Токі дозволяє побачити, скільки часу оператор провів за інтерв'ю, на перервах, в очікуванні дзвінка та ін. і багато, багато іншого — ми теж любимо цифри та звіти.

Оцінка та перевірка CATI-інтерв'ю

Перевірка роботи операторів та якості зібраних інтерв'ю – важка, але вкрай важлива рутина. Щоб її спростити, в Окі-Токі є спеціальний інструмент, що дозволяє при прослуховуванні аудіо-записів вносити оцінки за чек-листом, який спеціально створюється для кожного телефонного опитування. За результатами ви, звичайно, отримаєте нашу улюблену різноманітну статистику. Ми ведемо активні розробки в цій галузі і вже найближчим часом підключимо автоматизовану оцінку інтерв'ю , засновану на розпізнаванні голосу і позбавляє необхідності прослуховування десятків годин аудіозаписів людиною.

Що ще є в Окі-Токі для кол-центрів, що проводять телефонні опитування

  • лічильники та квоти – безліч лічильників, на будь-який з яких можна призначити квоту
  • вивантаження сирих даних та всіх аудіозаписів на Google Disk, Yandex & Mail.ru
  • робота зі своїми телефонними номерами
  • віддалена робота операторів та супервізорів через інтернет
  • доступ для замовників без реєстрації в кол-центрі для CATI Окі-Токі (доступно за посиланням)
  • можливість підключитись до розмови для контролю оператора
  • денна оплата, яка залежить від операторів в онлайні та завантаження автодозвону
  • нормалізація телефонних баз та валідація номерів,
  • автоматичне визначення часового поясу респондента

Ми напевно щось забули тут згадати — зв'яжіться з нами і розкажіть, які у вас вимоги до готового рішення для CATI , а ми перевіримо, чи є у нас потрібні вам опції. Замовляйте колл-центр для маркетингових та соціологічних опитувань , надіславши заявку!

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних