Организовать колл-центр с нуля | Создание колл-центра

Окі-Токі - як організувати call центр

Створіть свій колл-центр у хмарі за допомогою інструментарію Окі-Токі!

icon
Робота з браузера

Працюйте прямо з браузера без додаткового програмного забезпечення та обладнання

icon
Масштабованість

Платформа розрахована до 5000 операторів та 10000 ліній одночасно

Надійність

Резервне копіювання та зберігання даних у різних країнах світу

icon
Інтеграція

Здійснюємо інтеграцію із зовнішніми системами через webhooks та API

Переваги роботи з Окі-Токі

Створіть свій колл-центр за допомогою Окі-Токі з будь-якого пристрою за лічені години. Легко масштабуйте робочі місця під ваші потреби!

Залишити заявку

Найпростіший функціонал на ринку

Мультиканальне оброблення звернень

  • Сценарії обслуговування дзвінків;
  • Інтеграції та сценарії роботи в чатах;
  • Обробка звернень в особистому кабінеті
  • Автоматичний callback за втраченими дзвінками.
Дивитись все
photo

Просунута CRM та аналітика

  • Налаштовуйте вирву продажів;
  • Контроль унікальності та валідація даних;
  • Історія взаємодій із клієнтом;
  • Кастомізація та експорт звітів.
Дивитись все
photo

Управління телефонією

  • Особистий кабінет оператора;
  • Облік зайнятості;
  • Перехоплення та прослуховування дзвінка;
  • Нормативи та тарифікація, бонуси та штрафи.
Дивитись все
photo

Управління та контроль операторів

  • Підключення будь-яких провайдерів зв’язку;
  • Внутрішні оповіщення контролю;
  • Маршрутизація вихідних дзвінків;
  • Детальна статистика з дзвінків.
Дивитись все
photo

Використовуйте додаткові інструменти за потребою

Автодозвон
  • 5 режимів дозвону: Preview/Callback, Predictive, Progressive, Ultra, Power,
  • гнучкі налаштування числа та інтервалу спроб,
  • можливість використання у зв’язці з автоінформатором,
  • коригування дзвінків за часовим поясом клієнтів,
  • інтеграція із зовнішніми CRM,
  • автоматичне оброблення втрачених дзвінків.
Голосовий робот

Авто-оператор – голосовий робот Окі-Токі, для заміни операторів у рутинних завданнях. Він працює на сценаріях, тому передбачуваний не вимагає навчання і готовий до роботи з моменту створення.

  • Робота з відкритими та закритими питаннями,
  • Одиночний та множинний вибір, мультимовність,
  • Пропозиція “Давайте вам передзвонимо”,
  • Визначення двозначностей та неоднозначних відповідей,
  • Синтез мови: Більше 15 варіантів голосів озвучення
  • Можливість відправки SMS, Email, Viber або повідомлення у Whatsapp.
  • Імпорт діалогу з MSWord & Google Docs
  • Метрики діалогів
  • Безкоштовне розпізнавання відповідей так/ні і цифр
Голосові розсилки
  • запис та налаштування стандартних голосових повідомлень та привітань,
  • автоматичні оповіщення клієнтів про суму боргу, замовлення, баланс рахунку,
  • інтеграція із зовнішніми CRM для використання під час дзвінка (звернення до клієнта на ім’я тощо),
  • синтез та розпізнавання мови для голосових повідомлень,
  • створення сценаріїв діалогу з клієнтами за допомогою тонового набору,
  • можливість підключення своєї телефонії,
  • розклад розсилок,
  • підключення функції “дзвінок-скидання”.
Інструменти для операторів

Ми робимо зручні інструменти для роботи операторів із клієнтом та своєю командою. А ще ми спрощуємо оцінку роботи через KPI та автоматизований розрахунок оплати. Робота з клієнтом Планування дзвінка, Особисті рінгтони, можливість прослухати останні розмови, сценарії розмов, інтеграцію з CRM. Робота в команді Облік часу роботи, Управління змінами, Внутрішній чат, Можливість бачити статуси інших користувачів KPI та зарплати Відображення плану та його виконання, нарахування бонусів, Відображення нарахувань та списань коштів на віртуальному балансі оператора

Створення кол-центру з нуля за 3 дні

1 час

Презентація сервісу під ваш проект

1 день

Налаштування системи під запити проекту

8:00

Навчання персоналу роботі з сервісом

Запуск!

Вашого колл-центру!

Тарифи

  • Додатковий платіж
  • Робоче місце оператора € 0,75 41 руб
  • За 1 оператора на день

  • Одноразовий платіж
  • Підключення та налаштування сервісу € 75 2291 грн
  • Одноразова плата за підключення та налаштування послуги

Додаткові функції

  • Для 1 порту
  • Порти в GSM-шлюзі € 0,5 41 руб
  • В день
  • Модуль надсилання SMS € 1 82 руб
  • В день
  • Додаткове сховище для записів розмов € 0,10 8,2 руб
  • за кожні додаткові 10 ГБ, понад 10 ГБ, що включені в абонплату.

Відгуки про Окі-Токі з інших сервісів.

avatar

Юлія Райська

Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка

avatar

Богдан Кошовий

Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.

avatar

Любов

Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.

avatar

Гість

Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.

Окі-Токі - як організувати call центр

Стабільний зв’язок із клієнтом чи споживачем – головне правило роботи бізнесу, що з продажем товарів чи наданням послуг. Важливо організувати call-центр компанії або держустанови так, щоб клієнт завжди міг додзвонитися до служби підтримки та вирішити своє питання. Хмарне програмне забезпечення Окі-Токі дозволяє створити ефективно працюючий відділ підтримки клієнтів з мінімальними витратами.

У яких випадках необхідно створювати кол-центр?

Для початку розглянемо, коли виникає потреба створювати call центр:

  1. Клієнти часто звертаються з питаннями, а секретар чи менеджери не встигають обробити потік викликів та змушені відволікатися від основної роботи.
  2. Специфіка роботи має на увазі переклад викликів між спеціалістами або відділами.
  3. Багато звернень надходить у неробочий час або у вихідні дні.
  4. Компанії потрібно підтримувати добрий імідж. Створення кол-центру дозволить швидше вирішувати проблеми, відповідно підвищить лояльність користувачів.
  5. Є потреба зберігати записи дзвінків.
  6. Інформація про товари та послуги часто оновлюється, потрібно сповіщати аудиторію про акції та програми лояльності.
  7. Інші способи спілкування не завжди ефективні, користувачі не хочуть чекати на відповідь у чаті або месенджері.

Організувати кол-центр з нуля варто, щоб клієнти могли отримати підтримку по тих самих каналах, якими вони спілкуються в повсякденному житті.

Створення кол-центру з нуля за допомогою Окі-Токі

Для організації хмарного кол-центру з нуля достатньо три дні. Не можна усереднено відповісти на питання, скільки коштує організувати call-центр. Фахівці проаналізують особливості вашого бізнесу та комунікації з клієнтами та підберуть інструменти для вирішення ваших завдань. Головний плюс програмного забезпечення для контакт-центру від Окі-Токі – доступ з будь-якого браузера. Щоб завжди бути на зв’язку, вам знадобиться лише ПК та гарнітура. Заощаджуйте на послугах технічного спеціаліста. Наш співробітник навчить правилам користування ПЗ та розповість, як користуватися сервісом. Якщо ви думаєте, як організувати call центр з нуля та швидко навчити персонал, придивіться до Окі-Токі. Програма дозволяє створювати сценарії діалогів та шаблони відповідей, тому з продажем товару чи консультацією клієнта впорається навіть недосвідчений оператор. У системі зберігаються звіти за дзвінками, ефективність менеджерів, інформація про навантаження на операторів, відомості про витрати та інші важливі дані. Новий клієнт має 14 днів безкоштовного користування для тестування Окі-Токі. Замовляйте потрібну кількість робочих місць оператора і платіть лише за той функціонал, який реально використовуєте.

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних