Стабільний зв’язок із клієнтом чи споживачем – головне правило роботи бізнесу, що з продажем товарів чи наданням послуг. Важливо організувати call-центр компанії або держустанови так, щоб клієнт завжди міг додзвонитися до служби підтримки та вирішити своє питання. Хмарне програмне забезпечення Окі-Токі дозволяє створити ефективно працюючий відділ підтримки клієнтів з мінімальними витратами.
У яких випадках необхідно створювати кол-центр?
Для початку розглянемо, коли виникає потреба створювати call центр:
- Клієнти часто звертаються з питаннями, а секретар чи менеджери не встигають обробити потік викликів та змушені відволікатися від основної роботи.
- Специфіка роботи має на увазі переклад викликів між спеціалістами або відділами.
- Багато звернень надходить у неробочий час або у вихідні дні.
- Компанії потрібно підтримувати добрий імідж. Створення кол-центру дозволить швидше вирішувати проблеми, відповідно підвищить лояльність користувачів.
- Є потреба зберігати записи дзвінків.
- Інформація про товари та послуги часто оновлюється, потрібно сповіщати аудиторію про акції та програми лояльності.
- Інші способи спілкування не завжди ефективні, користувачі не хочуть чекати на відповідь у чаті або месенджері.
Організувати кол-центр з нуля варто, щоб клієнти могли отримати підтримку по тих самих каналах, якими вони спілкуються в повсякденному житті.
Створення кол-центру з нуля за допомогою Окі-Токі
Для організації хмарного кол-центру з нуля достатньо три дні. Не можна усереднено відповісти на питання, скільки коштує організувати call-центр. Фахівці проаналізують особливості вашого бізнесу та комунікації з клієнтами та підберуть інструменти для вирішення ваших завдань. Головний плюс програмного забезпечення для контакт-центру від Окі-Токі – доступ з будь-якого браузера. Щоб завжди бути на зв’язку, вам знадобиться лише ПК та гарнітура. Заощаджуйте на послугах технічного спеціаліста. Наш співробітник навчить правилам користування ПЗ та розповість, як користуватися сервісом. Якщо ви думаєте, як організувати call центр з нуля та швидко навчити персонал, придивіться до Окі-Токі. Програма дозволяє створювати сценарії діалогів та шаблони відповідей, тому з продажем товару чи консультацією клієнта впорається навіть недосвідчений оператор. У системі зберігаються звіти за дзвінками, ефективність менеджерів, інформація про навантаження на операторів, відомості про витрати та інші важливі дані. Новий клієнт має 14 днів безкоштовного користування для тестування Окі-Токі. Замовляйте потрібну кількість робочих місць оператора і платіть лише за той функціонал, який реально використовуєте.
Юлія Райська
Відгук із сервісу Startpack Плюси: функціонал великий, безліч звітів. Сама компанія готова до розробки нових продуктів для покращення якості роботи. Інтеграція статистичних даних, дисциплінарних звітів та рапортів. Зручна платформа для компанії за великої кількості клієнтів. Прив’язка особистого менеджера до клієнта, що важливо при перших етапах роботи з програмою. Повна автоматизація дзвінків, запис та архів усіх телефонних розмов. Інтеграція API. При цьому вартість даних послуги на ринку низька. Мінуси: Нестача ряду віджетів при переході на нове опер місце, хоча це можна розглядати як перевагу, тому що не розсіює увагу оператора під час дзвінка
Богдан Кошовий
Відгук з сервісу Voipoffice Працюємо з Оки вже більше 3-х років. Відмінний сервіс для реалізації проектів та за дуже гарною ціною. Є люди — платіть, нема людей не платіть. Реалізували вже велику кількість проектів на платформі Окі. Дуже зручні віджети для відстеження показників та гнучкі налаштування. Якщо хочете швидко запустити проект, який стабільно працюватиме, однозначно раджу Окі. У нас не було ситуацій за 3 роки, щоб оки не працювало більше 4-5 хвилин і це відбувається дуже рідко.
Любов
Відгук із сервісу Otzovik Працюємо з Оки з 2018 року, знайшли їх, коли відкривали інтернет-магазин. Сервіс дуже гнучкий. Спочатку у нас було кілька операторів, і ми купували тільки 2 операторські місця. Зараз операторів більше-витрачаємо, звичайно, також більше, але «зайвих» і нав’язаних платежів немає. Є 10 операторів-платиш лише за 10 операторських місць. Не потрібен, наприклад, голосовий робот-не платиш за нього, потрібен-підключив. Але особистий менеджер є лише на етапі підключення та тестового періоду. Загалом задоволені.
Гість
Відгук із сервісу Indexcall Є свої плюси та мінуси в роботі системи. Хоча загалом позитивне враження. Зі зручностей: зрозумілий інтерфейс і робота з браузера, можливості дайлера. Дуже круто влаштований IVR. Створення голосових вітань мул сценаріїв прямо круто. З мінусів: сирий інтерфейс робочого місця оператора, є ще низка недоробок. Трохи напружує, що багато пов’язаних функцій перебувають у різних розділах. Було б добре додати більше підказок. Загалом більше задоволений роботою, ніж ні.