Інтеграція оки-токів з amocrm
Інтеграція

Інтеграції Окі-Токі з amoCRM

Підключіть віртуальну АТС Окі-Токі до amoCRM та отримайте переваги повної інтеграції телефонії, автодозвону та голосових розсилок. Почніть використовувати зараз і отримайте 14 днів безкоштовного повного доступу!

Інтеграція amoCRM та кол-центру Окі-Токі

Підключіть АМОСРМ до вхідної та вихідної ліній вашого колл-центру для зручності обробки замовлень.

photo
1
Автоматичне відкриття контакту

При дзвінку система за номером телефону визначає контакт і відкриває його картку в CRM.

2
Автоматичне створення контакту

Чи немає номера телефону в базі? При дзвінку автоматично створюється новий контакт.

3
Історія дзвінків

Усі вхідні та вихідні дзвінки зберігатимуться у картці контакту в AMO CRM.

4
Робота з аудіозаписами

Прослуховуйте та завантажуйте аудіозаписи прямо з АМО СРМ.

5
Відображення контакту

Під час дзвінка ви можете переглянути всі скоєні угоди щодо цього контакту.

6
Дзвінок в один клік

Мінімум рухів! Телефонуйте прямо з картки контакту в amoCRM в один клік.

Інтеграція amoCRM та автодозвону від Окі-Токі

Заощаджуйте час ваших менеджерів - використовуйте автодозвон Окі-Токі разом з АМОСРМ! Ваші менеджери розмовлятимуть лише з живими людьми під час підняття трубки абонентом!

photo
1
Планування дзвінків із картки

Заплануйте час дзвінка в один клік із картки клієнта.

2
Великі списки контактів

Наш автодозвон легко підтримує списки на тисячі контактів.

3
Історія дзвінків

Усі вхідні та вихідні дзвінки зберігатимуться у картці контакту в AMO CRM.

4
Робота з аудіозаписами

Прослуховуйте та завантажуйте аудіозаписи прямо з АМО СРМ.

5
Зміна статусів угод

Автоматична зміна статусу угод при автоматичному видаленні завдання через задану кількість спроб дозвону.

6
Автоматичні логи

Автоматичні логування у картці контакту всіх спроб дозвону та їх статусів.

7
Створення контакту

Автоматичне створення контакту, якщо його немає в базі СРМ АМО при відповіді клієнта (якщо контакт був завантажений тільки в Окі-Токі).

8
Автоматичне відкриття угод

Автоматичне відкриття угоди під час відповіді абонента.

9
Видалення зі списків обдзвону

Автоматичне видалення з обдзвону номерів при зміні статусу угоди в amoCRM.

10
Автоматичне додавання в дзвінок

Автоматичне додавання до обзвону угоди під час встановлення статусу. Можливість вибрати статус, за якого відбуватиметься дана дія.

11
Планування дзвінка з урахуванням часового поясу клієнта

Завдяки автоматичному визначенню часового поясу клієнта, ви гарантовано телефонуватимете в робочий час.

Інтеграція amoCRM з автоінформатором сервісу Окі-Токі

Ваші оператори ще вручну телефонують і повідомляють клієнтів про акції, доставку або що замовлення прийняте? Звільніть час для більш важливих дзвінків за допомогою голосового робота Окі-Токі!

photo
1
Статуси за натисканням та відповідями

Автоматичне створення або зміна статусу Ліда/Угоди після натискання кнопки або голосової відповіді абонента.

2
Статуси спроб дозвону

Автоматична зміна статусу ліда, якщо абонента не додзвонилися через задану кількість спроб дозвону.

3
Різні голосові повідомлення

Різні автоматичні голосові повідомлення для всіх вирв або статусів в АМО.

4
Планування дзвінка з урахуванням часового поясу клієнта

Завдяки автоматичному визначенню часового поясу клієнта, ви гарантовано телефонуватимете в робочий час.

5
Синтез мови

Використання синтезу мови для персоналізації звернення.

Основні переваги АТС Окі-Токі

Автоматичне балансування вихідних дзвінків між кількома підключеними номерами SIP.

Можливість гнучкої установки вхідної лінії (IVR, зовнішні дані, розпізнавання голосу та ін корисності).

З'єднання зовнішніх сховищ (Yandex.disk, Google drive) для записів розмови.

Інтеграції з різними сервісами надсилання СМС.

Підключення до будь-якого оператора СІП зв'язку.

Використання синтезу мови на вхідній лінії чи голосовому роботі.

Використання розпізнавання мови замість класичного IVR із натисканнями кнопок.

Вбудована CRM для операторів холодного продажу та гарячої лінії.

Управління та контроль операторів.

Автоматичне надсилання звітів на електронну пошту за розкладом.

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних