Інтеграції

Інтеграції Оки-Токи з amoCRM

Підключіть віртуальну АТС Оки-Токі до amoCRM і отримайте переваги повної інтеграції телефонії, автообдзвонів та голосових розсилок. Почніть використовувати прямо зараз та отримайте 14 днів безкоштовного повного доступу!

Інтеграція amoCRM та кол-центру Оки-Токи

Підключіть АМОСРМ до вхідних та вихідних ліній вашого колл-центру для зручності обробки замовлень. Введення такої системи дозволить вам ефективно керувати замовленнями та відслідковувати їхній життєвий цикл. Не втрачайте моменту, оптимізуйте ваш бізнес із АМОСРМ!

photo
1
Автоматичне відкриття контакту

При здійсненні дзвінка, система за номером телефону визначає контакт і відкриває його картку в CRM.

2
Автоматичне створення контакту

Немає номера телефону в базі? Під час дзвінка автоматично створюється новий контакт.

3
Історія дзвінків

Усі вхідні та вихідні дзвінки будуть зберігатися у контактній картці в AMO CRM.

4
Робота з аудіозаписами

Слухайте та завантажуйте аудіозаписи безпосередньо з АМО СРМ.

5
Відображення контакту

Під час дзвінка ви можете переглянути всі укладені угоди за цим контактом.

6
Дзвінок в один клік

Мінімум рухів! Дзвоніть прямо з картки контакту в amoCRM за один клік.

Інтеграція amoCRM та автообдзвінку від Оки-Токи

Економте час вашiх менеджерів - використовуйте автообдзвоні Окі-Токі разом з АМОСРМ! Ваші менеджери будуть говорити тільки з живими людьми під час підняття слухавки абонентом!

photo
1
Планування дзвінків з картки

Заплануйте час дзвінка в один клік із картки клієнта.

2
Великі списки контактів

Наша автообдзвінка легко підтримує списки на тисячі контактів.

3
Історія дзвінків

Усі вхідні та вихідні дзвінки будуть зберігатися у контактній картці в AMO CRM.

4
Робота з аудіозаписами

Слухайте та завантажуйте аудіозаписи безпосередньо з АМО СРМ.

5
Зміна статусів угод

Автоматична зміна статусів угод при автоматичному видаленні завдань через задану кількість спроб дзвінка.

6
Автоматичні журнали

Автоматичне логування в картці контакту всіх спроб дзвінка та їх стану.

7
Створення контакту

Автоматичне створення контакту, якщо його немає в базі СРМ АМО при відповіді клієнта (якщо контакт був завантажений тільки в Оки-Токи).

8
Автоматичне відкриття угод

Автоматичне відкриття угоди, під час відповіді абонента.

9
Видалення зі списків обдзвону

Автоматичне видалення номерів з обдзвону при зміні статусу угоди в amoCRM.

10
Автоматичне додавання до обдзвону

Автоматичне додавання до обдзвону угоди при встановленні статусу. Можливість вибрати статус, при якому відбуватиметься дія.

11
Планування дзвінка з урахуванням часового поясу клієнта"

Завдяки автоматичному визначенню часового поясу клієнта, ви гарантовано будете дзвонити в робочий час.

Інтеграція amoCRM з автоінформатором сервісу Окі-Токі

Ваші оператори ще ручною дзвонять та повідомляють клієнтів про акції, доставку або що замовлення прийнято? Звільніть їх час для більш важливих дзвінків за допомогою голосового робота Окі-Токі!

photo
1
Статуси за натисканнями та відповідями

Автоматичне створення або зміна статусу Ліда/Угоди після натискання кнопки або відповіді абонента у формі промови.

2
Статуси за спробами дзвінка

Автоматична зміна статусу ліда, якщо до абонента не додзвонилися через встановлену кількість спроб дзвінків.

3
Різноманітні голосові сповіщення

Різноманітні автоматичні голосові сповіщення для всіх воронок або статусів у AMO.

4
Планування дзвінка з урахуванням часового поясу клієнта"

Завдяки автоматичному визначенню часового поясу клієнта, ви гарантовано будете дзвонити в робочий час.

5
Синтез мови

Використання синтезу мови для персоналізації звернення.

Основні переваги АТС Оки-Токи

Автоматичне балансування вихідних дзвінків між кількома підключеними SIP номерами.

Можливість гнучкого налаштування вхідної лінії (IVR, зовнішні дані, розпізнавання голосу та інші корисності).

Підключення зовнішніх сховищ (Yandex.disk, Google drive) для записів розмови.

Інтеграції з різноманітними сервісами відправки SMS.

Підключення до будь-якого оператора SIP-зв'язку.

Використання синтезу мови на вхідній лінії або голосовому роботі.

Використання розпізнавання мови замість класичного IVR з натисканням кнопок.

Вбудована CRM для операторів холодних продажів та гарячої лінії.

Керування та контроль операторів.

Автоматична відправка звітів на електронну пошту за встановленим графіком.

Залиште заявку та отримайте детальну консультацію від спеціаліста.

    Угода про обробку персональних даних