Інтеграції Окі-Токі з amoCRM
Підключіть віртуальну АТС Окі-Токі до amoCRM та отримайте переваги повної інтеграції телефонії, автодзвінка та голосових розсилок. Почніть використовувати зараз і отримайте 14 днів безкоштовного повного доступу!

Інтеграція amoCRM та колл-центру Окі-Токі
Підключіть АМОСРМ до вхідної та вихідної ліній вашого колл-центру для зручності обробки замовлень.

Автоматичне відкриття контакту
Під час здійснення дзвінка система за номером телефону визначає контакт та відкриває його картку в CRM.
Автоматичне створення контакту
Чи немає номера телефону в базі? При дзвінку автоматично створюється новий контакт.
Історія дзвінків
Усі вхідні та вихідні дзвінки зберігатимуться у картці контакту в AMO CRM.
Робота з аудіозаписами
Прослуховуйте та завантажуйте аудіозаписи прямо з АМО СРМ.
Відображення контакту
Під час дзвінка ви можете переглянути всі скоєні угоди щодо цього контакту.
Дзвінок в один клік
Мінімум рухів! Телефонуйте прямо з картки контакту в amoCRM в один клік.
Інтеграція amoCRM і Autodialer від Walkie Talkie
Заощаджуйте час ваших менеджерів - використовуйте автообзвон Окі-Токі разом з АМОСРМ! Ваші менеджери розмовлятимуть лише з живими людьми під час підняття трубки абонентом!

Планування дзвінків із картки
Заплануйте час дзвінка в один клік із картки клієнта.
Великі списки контактів
Наш автообдзвон легко підтримує списки на тисячі контактів.
Історія дзвінків
Усі вхідні та вихідні дзвінки зберігатимуться у картці контакту в AMO CRM.
Робота з аудіозаписами
Прослуховуйте та завантажуйте аудіозаписи прямо з АМО СРМ.
Зміна статусів угод
Автоматична зміна статусу угод при автоматичному видаленні завдання через задану кількість спроб додзвону.
Автоматичні логи
Автоматичні логування у картці контакту всіх спроб додзвону та їх статусів.
Створення контакту
Автоматичне створення контакту, якщо його немає в базі СРМ АМО при відповіді клієнта (якщо контакт був завантажений тільки в Окі-Токі).
Автоматичне відкриття угод
Автоматичне відкриття угоди під час відповіді абонента.
Видалення зі списків дзвінків
Автоматичне видалення з номерів обдзвону при зміні статусу угоди в amoCRM.
Автоматичне додавання в дзвінок
Автоматичне додавання в обдзвон угоди при встановленні статусу. Можливість вибрати статус, при якому відбуватиметься ця дія.
Планування дзвінка з урахуванням часового поясу клієнта
Завдяки автоматичному визначенню часового поясу клієнта, ви гарантовано телефонуватимете в робочий час.
Інтеграція amoCRM з сервісом автоінформатора Oki-Toki
Ваші оператори ще вручну телефонують і повідомляють клієнтів про акції, доставку або що замовлення прийняте? Звільніть час для більш важливих дзвінків за допомогою голосового робота Окі-Токі!

Статуси за натисканням та відповідями
Автоматичне створення або зміна статусу Ліда/Угоди після натискання кнопки або відповіді абонента.
Статуси зі спроб додзвону
Автоматична зміна статусу ліда, якщо до абонента не додзвонилися через задану кількість спроб додзвону.
Різні голосові повідомлення
Різні автоматичні голосові повідомлення для всіх вирв або статусів в АМО.
Планування дзвінка з урахуванням часового поясу клієнта
Завдяки автоматичному визначенню часового поясу клієнта, ви гарантовано телефонуватимете в робочий час.
Синтез мови
Використання синтезу мови для персоналізації звернення.
14 днів безкоштовно
Залишіть заявку та отримайте доступ до всіх можливостей хмарного колл-центру на 14 днів!
Основні переваги АТС Окі-Токі
Автоматичне балансування вихідних дзвінків між кількома підключеними номерами SIP.
Можливість гнучкого налаштування вхідної лінії (IVR, зовнішні дані, розпізнавання голосу та ін корисності).
Підключення зовнішніх сховищ (Yandex.disk, Google drive) для запису розмови.
Інтеграції з різними сервісами надсилання СМС.
Підключення до будь-якого оператора СІП зв'язку.
Використання синтезу мови на вхідній лінії чи голосовому роботі.
Використання розпізнавання мови замість класичного IVR із натисканнями кнопок.
Вбудована CRM для операторів холодного продажу та гарячої лінії.
Управління та контроль операторів.
Автоматичне надсилання звітів на електронну пошту за розкладом.