Возможности сервиса для колл-центров | Функционал Оки-Токи

ВСІ ФУНКЦІЇ ОКИ-ТОКИ

Ми створюємо сучасні хмарні call центри віддалено, незалежно від місця перебування операторів, без обладнання, майже безкоштовно та з технічною підтримкою 24/7.

Мультиканальне оброблення звернень

Обробляйте голосові та текстові звернення швидко та якісно за допомогою Окі-Токі.

Надсила
Сценарії обслуговування дзвінків

Проектуйте сценарії для IVR та операторів, використовуючи правила, черги та інші інструменти!

Різні списки для різних завдань

Створюйте чорні, білі та VIP списки для кожного проекту.

Інтеграції та сценарії роботи в чатах

Підключайте зручні чати (Faceboook, Whatsapp та ін.) Налаштуйте сценарії чатів для кожного проекту!

Обробка звернень в особистому кабінеті

Збирайте дзвінки, SMS та email в особистому кабінеті оператора. Обробляйте всі звернення в одному інтерфейсі!

Унікально
Автоматичний callback за втраченими дзвінками

Досить втрачати замовлення та клієнтів! Підключайте автоматичний передзвін при втраті дзвінка!

Просунута CRM та аналітика

Завантажуйте свої дані в нашу CRM, вишиковуйте воронки, аналізуйте дані за дзвінками.

Імпорт та експорт телефонної бази

Імпортуйте або експортуйте ваші бази абонентів у нашу CRM швидко та зручно.

Налаштовуйте вирву продажів

Налаштуйте різні вирви під різні проекти, використовуючи бібліотеку шаблонів та сценаріїв.

Нормалізація номерів

Отримайте базу в єдиному форматі після автоматичного перетворення завантажених номерів.

Контроль унікальності та валідація даних

Система автоматично перевірятиме завантажені контакти на унікальність, а також на наявність помилок.

Зовнішній вигляд контактів та поля користувача

Налаштуйте зовнішній вигляд контактів так, як вам зручно. Додайте власні поля та теги для зручнішого керування контактами.

Історія взаємодій із клієнтом

Зберігайте історію спілкування з клієнтами (дзвінки, листування, чати) в єдиній системі.

Керування доступом до контактів

Встановлюйте різні рівні доступу до контактів (видимість, зміна), а також призначайте відповідальних працівників.

Кастомізація звітів

Налаштовуйте звіти по роботі кол-центру так, як вам зручно. Збережіть налаштування для подальших візитів.

Експорт звітів

Завантажуйте звіти у форматах CSV, HTML, JSON.

Управління та контроль операторів

Налаштуйте роботу свого контакт-центру за допомогою інструментів контролю та керування операторами.

Особистий кабінет оператора

Використовуйте особистий кабінет оператора для організації роботи, а також для перегляду звітів, рейтингів та статистики кожного співробітника.

Різні списки для різних завдань

Створюйте чорні, білі та VIP списки для кожного проекту.

Надсила
Облік зайнятості

Складайте звіти із зайнятості окремих операторів або зведені звіти із загальної зайнятості.

Нормативи та тарифікація

Встановлюйте нормативи роботи операторів на різних проектах та тарифікацію залежно від потреб проекту.

Бонуси та штрафи

Керуйте бонусами та штрафами для операторів усередині системи.

Перехоплення та прослуховування дзвінка

Використовуйте функцію перехоплення або прослуховування дзвінка для якісного навчання нових операторів та налагодження їхньої роботи.

Якість заповнення анкет або карток

Контролюйте якість заповнення карток у CRM або анкет в опитуваннях усередині сервісу.

Автоматичне опитування про якість обслуговування

Підключайте автоматичне опитування, яке допоможе визначити якість обслуговування вашими операторами.

Спрощення роботи за допомогою шаблонів та сценаріїв

Скористайтеся готовими шаблонами та сценаріями для запуску та оптимізації роботи вашого колл-центру.

Конструктори для сценаріїв дзвінків та чатів

Використовуйте конструктори, щоб проектувати сценарії діалогів та чатів із клієнтами.

Конструктор діалогів

Складайте діалоги для операторів для більш ефективної обробки звернень.

Бібліотека готових сценаріїв

Скористайтеся готовими сценаріями у нашій бібліотеці. Або візьміть їх за основу своїх.

Шаблони для SMS та email

Збирайте дзвінки, SMS та email в особистому кабінеті оператора. Обробляйте всі звернення в одному інтерфейсі!

Управління телефонією

Заощаджуйте на зв'язку: підключайте своїх провайдерів і гнучко налаштовуйте ліміти та дозволи на дзвінки.

Унікально
Підключення будь-яких провайдерів зв'язку

Вибирайте та підключайте того провайдера зв'язку, чиї умови для вас вигідніші.

Маршрутизація вихідних дзвінків

Налаштуйте перенаправлення вихідних дзвінків за тарифами та префіксами операторів для економії телефонії.

Ліміти на зв'язок

Встановлюйте ліміти зв'язку всередині кабінету, щоб контролювати свої витрати.

Моніторинг якості зв'язку

Використовуйте лише кращі зв'язки за допомогою автоматичного моніторингу якості.

Внутрішні оповіщення для контролю

Отримуйте автоматичне SMS та email сповіщення при досягненні лімітів витрат або погіршенні якості зв'язку.

Контроль дозволених напрямків

Налаштовуйте дозволи на дзвінки лише у певних напрямках, щоб уникнути зайвих витрат.

Детальна статистика за дзвінками

Отримуйте інформацію щодо вартості, кількості та тривалості дзвінків прямо в особистому кабінеті.

Можливості хмарного колл-центру Окі-Токі

Окі-Токі допомагає організувати сучасні хмарні колл-центри віддалено, незалежно від вашого місцезнаходження. Вашим операторам не знадобиться нічого, крім ПК або планшета з гарнітурою.

Мультиканальне оброблення звернень

Широкі можливості Окі-Токі спрощують обробку повідомлень, що надходять різними каналами. Правильна організація допоможе операторам швидко відповідати на голосові та текстові повідомлення. Функціонал Окі-Токі дозволяє: • Задавати сценарії спілкування з клієнтами, прописуючи стандартні відповіді та призначаючи черги; • Додавати клієнтів у чорні, білі та віп-списки; • Підключати месенджери, наприклад, Facеboook та Whatsapp; • Збирати всі дзвінки, SMS та email в особистому кабінеті користувача для швидкого перемикання між зверненнями та їх оперативної обробки; • Автоматично передзвонювати за дзвінками; Хмарний колл-центр допоможе більше не втрачати замовлення і клієнтів і збереже 100% звернень, що надійшли.

Аналітика та CRM

Використовуйте CRM-систему Окі-Токі або налаштовуйте зв'язок телефонії з наявною базою даних. Такий підхід спростить аналіз даних щодо дзвінків та дозволить відкривати картку товару під час дзвінка абонента. Автоматичне перетворення номерів у потрібний формат допоможе навести лад у базі. Також користувач зможе вибрати порядок написання телефонного номера, додати поля та теги для швидкого пошуку потрібних контактів. Можливості хмарного колл-центру дозволяють зберігати повну інформацію про взаємодію з клієнтом, яка включає дзвінки, чати та листування. Звітність можна завантажити у зручному форматі: CSV, HTML, JSON. Окі-Токі пропонує повний інструментарій для контролю ефективності операторів: • Особистий кабінет менеджера контакт-центру; • Розділ з нормативами роботи та тарифами; • Інформація про преміювання та штрафи; Створюйте стандартний перелік питань, які будуть поставлені клієнтам для отримання оцінки роботи оператора.

Шаблони та галузеві рішення

Можливості сервісу для кол-центрів дозволяють спростити роботу, впровадивши підказки та сценарії ведення діалогу з клієнтом. У бібліотеці Окі-Токі зберігаються готові скрипти розмов, які можна використовувати повністю або взяти за основу під час підготовки керівництва для операторів кол-центру. Використовуйте конструктори для проектування чатів та створення бази автоматичних відповідей. Правильно організовані алгоритми комунікації спрощують роботу операторів та скорочують період їхнього навчання. Компанія Окі-Токі готова надати інструменти для кол-центру у будь-якій ніші: логістика, медицина, реклама, фінанси, юриспруденція та рішення для державних установ.

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних