30.08.2016

Як заборонити вихідні дзвінки та інші функції

Як операторам заборонити вихідні дзвінки у кол-центрі, керування, застосування та спеціальні можливості.

Як заборонити вихідні дзвінки та інші функції

Операторське місце – важлива частина будь-якого проекту! У ньому приймаються та здійснюються дзвінки, ведеться службовий чат між співробітниками, надсилаються SMS повідомлення, обробляються сценарії та картки клієнтів. Взявши до уваги все це та побажання клієнтів, ми розширили функціонал черги, для керування спеціальними функціями операторського місця. "Як

Управління

Вимкнувши або позначивши певні пункти, ви дозволите або забороните використання спеціальних функцій операторського місця – утримання, конференція, переадресація, автовідповідь. Нове! – "Вихідні дзвінки" містить опції:

  • «Цілодобово» – здійснювати вихідні можна будь-коли без обмежень.
  • «Заборонено» – Оператор не зможе здійснювати дзвінки як на довільні номери, так і на номери внутрішніх абонентів.
  • "За розкладом" – дозволяє вибрати розклад, відмінний від розкладу черги. Наприклад, ваші оператори «добивають» замовлення ще годину після закриття магазину
  • "За замовчуванням" – розклад вихідних дзвінків буде таким же, як і графік роботи черги вхідних дзвінків.

Нове! – Завершити дзвінок – заборонити завершувати дзвінок оператору першим.

Застосування

Обмеження для функцій операторського місця знайдуть застосування в компаніях або проектах з жорсткими вимогами оператора або менеджера з клієнтом. Наприклад, з восьмої ранку до десятої співробітники повинні тільки! приймати дзвінки чи не можна ставити на утримання, відповідь на запитання має відразу надходити клієнту. Завершити дзвінок стане в нагоді компаніям, де необхідно, щоб клієнт завершував першу розмову, наприклад, проектам, що займаються продажами, золоте правило менеджера з продажу говорить – «Продовжувати розмову, поки клієнт не покладе трубку сам!»

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Вівторок Травень 10, 2022 Примітка: Групи користувачів

Для чого колл-центру потрібні групи користувачів, як додати в них операторів, як грамотно налаштувати і де застосувати.

Детальніше
photo
Середа Березень 10, 2021 Конструктор звітів кол-центру – DataMixer

DataMixer – новий інструмент Окі-Токі, який спростить вашу роботу зі звітами. Читайте у замітці, навіщо він потрібен і як його налаштувати!

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних