Управління правами на анкету розмови - Oki-Toki
25.03.2016

Управління правами на анкету розмови

Ролі та права доступу до анкети клієнта модуля CRM у сервісі Окі-Токі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів.

Управління правами на анкету розмови

Налаштовуючи ролі доступу, наші клієнти справедливо помітили, що права на управління роботою сценарію не відносяться до безпеки черги. Ми погодилися, перенесли їх у модуль crm та доповнили права на роботу зі сценарієм. Тепер кнопки керування сценарієм можна настроїти окремо для кожного сценарію.

Для налаштування доступу

1. Відкрийте параметри сценарію. 2. Призначте ролі. УправлінняУправління Важливо : Після цього оновлення для всіх користувачів, у яких є глобальна роль, стали доступні всі права сценарію, для інших – дозволів немає, а разом з ними і не буде видимості кнопок при відкритті сценарію.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Середа Липень 21, 2021 Мовна аналітика: інструмент для контролю операторів (Частина 1)

Виявляйте помилки в роботі оператора кол-центру за допомогою Мовної аналітики.

Детальніше
photo
Четвер Червень 16, 2022 Чат: омніканальність в Окі-Токі

Безліч каналів зв’язку в єдиному вікні оператора – рекомендуємо власне рішення – “Омніканальний чат” в Окі-Токі

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних