18.10.2019

Робота з фільтрами в автообдзвоні Окі-Токі

Ми розширили можливості фільтрації завдань усередині автообдзвону Окі-Токі та підготували корисну замітку про керування базою клієнтів.

Робота з фільтрами в автообдзвоні Окі-Токі

У багатьох компаній часто виникає необхідність повернути частину бази в обдзвон за якоюсь ознакою. Ми розширили можливості фільтрації завдань усередині автообдзвону та підготували корисну замітку з управління фільтрами. Пропоную розібрати найпопулярніші методи фільтрації, а з повним списком можливостей Ви можете самостійно ознайомитись в інтерфейсі. Почнемо! Фільтри

Фільтри задач

Номер телефону

Використовуючи цей фільтр, можна знайти всі раніше створені завдання із зазначеним номером у поточному автообдзвіні. У відповідне поле вводимо номер телефону та натискаємо показати. Якщо хочете знайти завдання одразу за кількома номерами, достатньо натиснути на зелену кнопку, поле фільтра продублюється і можна буде вказати наступне значення.

дата додавання

Знаючи дату імпорту бази, Ви можете знайти всі завдання, завантажені в автообдзвін за вказаний період. Для цього достатньо вказати у фільтрі від і до (верхній рядок – стартова дата; нижній рядок – кінцева дата).

Статус завдання

Можна відфільтрувати завдання щодо їх статусу. "У черзі" (ті, які ще не були обдзвонені), "Скасування завдання" (завдання, скасоване вручну), "Успіх" (завдання, що завершилося дозвоном до клієнта) etc.

Запланована дата

За аналогією з фільтром за датою додавання, фільтруйте завдання запланованого часу дзвінка.

Кількість спроб

Також є можливість фільтрувати завдання по кількості спроб:

Часовий пояс

Такий фільтр буде актуальним для тих компаній, які працюють з базою клієнтів, розкиданих за різними часовими поясами.

Номер імпорту

Можна відфільтрувати всі завдання за конкретним номером імпорту (Не працює з імпортом CRM). Вкажіть його та застосовуйте фільтр. Фільтр Номер імпорту можна дізнатися, зайшовши: Ресурси проектів/Імпорт даних. "Як

Комбінування фільтрів

Для прикладу нам потрібно відобразити: 1. Усі завдання з імпорту, які були невдалими; 2. Всі невдалі завдання, які були заплановані на певну дату і час з певного імпорту. Комбінуючи різні фільтри, можна знайти будь-яке завдання і повернути його в роботу. Комбінування

Повернення знайдених завдань

Для цього потрібно вибрати вручну або Все\\На цій сторінці. Наступний крок натиснути Дії та Відкрити знову. Підтвердити свою дію. ПоверненняПовернення Використовуючи фільтри, ви спростите для себе пошук та взаємодію із завданнями автообдзвону. Повернути завдання в роботу, завершити завдання раніше часу або перенести – тепер це зручніше і більше виглядає як CRM, ніж просто на список номерів. Якщо після ознайомлення зі статтею у вас залишилися питання – техпідтримка допоможе знайти на них відповіді!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Березень 1, 2018 Oki-Toki Storage проти Google Drive

Порівняння плюсів та мінусів внутрішнього сховища сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі та зовнішнього диска Google.

Детальніше
photo
П'ятниця Березень 27, 2020 Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи

Чи потрібний вам голосовий робот? Голосові роботи контакт-центру: 5 питань при покупці системи Зразковий розрахунок у статті.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних