Все навколо має рости і розвиватися. Дайлер хмарної АТС Окі-Токі не залишився осторонь та отримав нові можливості, завдяки яким стало можливим виключити людський фактор у роботі зі сценаріями. Тепер не буде ситуації, коли оператор забув встановити статус передзвонити клієнту і не передзвонив. У налаштуваннях дайлера з'явилося кілька опцій, щоб підтвердити факт успішного з'єднання.
Режим сумісності – «Автопідтвердження»
За замовчуванням використовується режим "автопідтвердження" та "підтверджувати дзвінки довше" встановлено значення нуль. При таких налаштуваннях дзвінок після з'єднання вважається успішним, а завдання – виконаним. Цей режим рекомендується використовувати лише з вимкненим автодайлером.
Підтверджувати дзвінки довше, сік
Цей параметр визначає мінімальну тривалість успішної розмови. Усі дзвінки коротші за цей параметр відправлені на «перезвон». Це захист від проблем зв'язку та забутих гарнітур.
Інтервал передзвону при «Непідтверджений», сек
Вказується інтервал передзвону клієнту, якщо:
- оператор не підтвердив успішного дзвінка.
- не завершив сценарію.
- не вибрав відповідь, яка видаляє завдання з ПД.
Зміни у сценаріях розмови
Випливаючі анкети отримали також оновлення, пов'язані з новими можливостями дайлера. Натиснувши кнопку «Дії», побачите нові кнопки управління дзвінком.
Назва | Опис операції |
---|---|
Додати наново в ПД | Всі номери контактів будуть додані на дзвінок на вказаний час. |
Підтвердити у ПД | Знімає контакт із обдзвону та надає статус підтверджений. |
Невірний номер (ПД) | Видаляє поточний номер контакту. Обдзвон продовжиться за іншими номерами. |
Повторити дзвінок (ПД) | Всі номери контактів знову будуть додані на дзвінок. Поточний номер буде додано на вказаний час, решта буде додано на одну хвилину пізніше. |
Які проблеми вирішує нововведення
Як автоматично надіслати контакт на передзвон, якщо немає чутності? Як уникнути «забутих анкет»? Як повідомити дайлер про неправильний номер? Як надіслати номер на передзвон без створення нового завдання?