IP-телефонія контакт-центру. Перекладаємо номери на SIP
18.01.2016

IP-телефонія контакт-центру. Перекладаємо номери на SIP

Покрокова інструкція з переведення ваших SIP номерів у хмарний сервіс для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

IP-телефонія контакт-центру. Перекладаємо номери на SIP

Ця стаття призначена для тих, хто має на початку роботи з Окі-Токі телефонні номери. Ймовірно, у вас є кілька питань, які ви не змогли ефективно вирішити за допомогою існуючих засобів зв’язку. Зазвичай клієнтів турбують наступні питання, що свідомо не вирішуються.

  • Як отримати АОНи клієнтів із наших телефонних ліній?
  • Як зробити багатоканальність, якщо у нашого оператора немає технічної можливості?
  • Як зробити номер мобільного телефону багатоканальним?
  • Як отримати номер у інших містах?
  • Чи можна отримати номер в іншій країні?
  • Як мені переїхати до іншого офісу, якщо у новому офісі немає мого оператора зв’язку?

Відповіді на ці запитання марно шукати у свого оператора зв’язку, частину питань можна вирішити за допомогою додаткового обладнання та модулів до міні-АТС. Але коли у вас виникне необхідність розвивати це рішення: наприклад організувати зв’язок з CRM, зробити call-back або автодозвон, то ви виявите, що кожен технічний фокус дається все складніше. Цей гордієвий вузол треба розв’язувати акуратно, без рубання з плеча, щоб не втратити звернення клієнтів. Нижче наведено рекомендації щодо послідовного та акуратного перекладу ваших номерів в Окі-Токі.

Крок 1: Вибір оператора зв’язку, який надає дзвінки у SIP-протоколі

SIP – якщо дуже узагальнити, це протокол телефонного (і не лише телефонного) зв’язку через Інтернет. Він такий самий протокол як і безлічі інших використовуваних для мобільного та фіксованого зв’язку. Для більшості операторів зв’язку (Голден Телеком, Датагруп, Лайф, Вега) він не новинка, але технічна підтримка часто повільніша, ніж при зверненнях по традиційному зв’язку. Вибирайте будь-кого, хто вам сподобається – нам все одно. Ми зазвичай не даємо порад щодо цього.

Крок 2: Лист на закриття міжнародного зв’язку та замовлення послуги

Так, порядок думок саме такий. Не забудьте зробити цей лист. У разі зловживань, недбалості або невідомої випадковості вашими номерами можуть скористатися зловмисники і зателефонувати значно дорожче. Замовляючи спосіб підключення, вибирайте SIP-trunk – він безпечніший. Оцінюючи кількість ліній розраховуйте на максимальну кількість клієнтів в очікуванні та кілька вихідних дзвінків для переадресованих дзвінків та конференцій. Додаткові лінії можна буде замовити пізніше, тобто. після скарг на «важко додзвонитися». З кількістю номерів, спирайтеся на те, що працюючи з SIP, підключення номера (і ліній) — проста технічна процедура, яка в нормі виконується відразу після підписання документів. Додаткові номери можна брати для різних рекламних кампаній/носія/продуктів, а також для різних міст.

Крок 3. Встановлення переадресації

Якщо у вас діючий бізнес, то дзвінки приходять на мобільні CDMA або офісну міні-АТС, але для роботи в Окі-Токі необхідно, щоб вони потрапляли до нас на сервер. Для цього потрібно замовити послугу «безумовної переадресації дзвінків» з колишніх телефонних номерів на нові, у SIPі. Ця послуга замовляється листом, в особистому кабінеті або у разі CDMA шляхом вибору пункту меню на терміналі зв’язку. Коштуватиме це буде 0,054 грн за хвилину, якщо переадресація всередині міста. Цей пункт – необхідна обережність. Якщо щось піде не так, ви досить швидко зможете скасувати П/А та продовжити роботу як раніше.

Крок 4. Працюємо в Окі-Токі та освоюємо GSM

На цьому кроці ви навчаєте операторів, знаєтеся на статистиці, налаштуваннях і т.д. Досить швидко ви розберетеся з усім і захочете приймати та здійснювати дзвінки. Керуючись статистикою модуля Routing ви зможете визначити свої потреби в кількості ліній на кожного оператора мобільного зв’язку. Потім оформляйте SIM-картки на компанію і надсилайте їх нам («Новою поштою» або кур’єром). Оформляти на компанію необхідно для того, щоб поповнювати їх за безготівковим розрахунком і для того, щоб у вас були юридичні підстави для того, щоб ними володіти або відновити у разі втрати. Кожна картка може обслуговувати лише одну розмову, тому для того, щоб номер не був зайнятий, ми робимо переадресацію за зайнятістю між картками — так робиться багатоканальність на GSM. Тарифні плани в Окі-Токі повинні відповідати планам карток, тоді Окі-Токі самостійно маршрутизуватиме дзвінки на ті картки, де цей дзвінок безкоштовний або дешевший. Картки мають чудову перевагу — мобільний зв’язок дуже просто бюджетується (одна картка з орендою порту вимагає 200 грн на місяць).

Крок 5. Завершення перекладу

Тепер потрібно звернутися до оператора зв’язку, який надавав вам номери перед проханням перевести номери в SIP. Якщо це можливо, лише ОДИН, рідко використовуваний номер, перекладайте в SIP. Іноді ця процедура може зайняти до тижня, причому номер може вже не працювати по-старому, і ще не працювати по-новому. Щоб не опинитися в такій незручній ситуації, проводіть її по одному номеру, поки не перевірте, що основні номери будуть перемикані своєчасно і акуратно. Підсумок: Тепер усі номери багатоканальні, їх навіть у надлишку; ви приймаєте дзвінки GSM; можете надсилати SMS автоматично; ви можете створювати «віртуальні представництва» в інших містах та готові переїжджати — головне, щоб там був інтернет. SIP-номери в Україні SIP-номери в Казахстані

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Неділя Травень 5, 2019 Дайджест новин Окі-Токі за квітень 2019

Новини Окі-Токі за квітень 2019: оптимізація імпорту, адресна книга в новому опермісті, чорний список вихідних дзвінків, інтеграція з AMOCRM.

Детальніше
photo
П'ятниця Червень 10, 2022 Аутсорсинг: як поділити поля контактів щодо проектів?

Поділ полів в аутсорсінгу позбавляє анкету від зайвої для оператора інформації, оператор помиляється рідше та працює швидше.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних