Експериментальна можливість: Автодозвон без сценаріїв
23.07.2019

Експериментальна можливість: Автодозвон без сценаріїв

Експериментальна можливість сервісу Окі-Токі: гнучке настроювання кожної спроби дзвінка для різних статусів завдання в автодозвоні.

Експериментальна можливість: Автодозвон без сценаріїв

Автодозвон Окі-Токі – це універсальний інструмент. Його використовують у різних галузях бізнесу, де потрібна автоматизація дзвінків:

  • Фінансові компанії (МФО) знайшли застосування для роботи з боржниками та поповнення бази клієнтів;
  • CPA мережі в заощадженні часу на дозвоні до клієнта;
  • Рекламні агенції у розсилці голосових повідомлень;
  • Інтернет-магазини в повідомленнях про акції та доставку товару;
  • Аутсорсингові КЦ, що спеціалізуються на обдзвоні баз замовника в автоматизованому додзвоні до клієнта.

Це лише ТОП-5 напрямків, які використовують клієнти Окі-Токі. Ще є вебінари, опитування, медичні центри, КЦ для обслуговування Гарячої лінії та всі-хто хоче автоматизації у дозвоні до клієнта. Іноді виникає необхідність керувати вибором часу дзвінка за складними умовами, наприклад, залежно від номера спроби та результату останньої спроби призначати наступний дзвінок абоненту. Ви зможете приймати рішення про час спроби для кожного завдання на основі своїх правил в обхід автоматизації, що працює для всіх. Для цього вам знадобляться: WEBHOOKS для отримання подій автодозвону;

  • за номером автодозвону;
  • за номером спроби;
  • за результатом спроби;
  • по SIP відповіді спроби;
  • API перенесення завдання для керування призначеним часом.

Кому знадобиться цей функціонал?

Робота з клієнтом часто вимагає гнучкості, наполегливості та послідовності. Функціонал “роботи без сценаріїв” в першу чергу стане в нагоді CPA – мережам, що працюють з онлайн замовленнями, інтернет-магазинам та МФО компаніям.

Приклади використання “роботи без сценаріїв”

Перші п’ять спроб дозвону до клієнта мають бути кожні півгодини, решта 5 спроб – кожні 2 години. Додзвонилися клієнту, а оператор пішов до офлайну? – Додайте в пріоритетний автодозвон, щоб не повторилася ситуація. Дзвонити клієнту кожні 15 хвилин, доки не відповість. Автоматично відсіювати при першій спробі биті номери клієнтів на основі SIP відповідей від оператора зв’язку.

Висновок

В автодозвоні Окі-Токі є багато корисних налаштувань. Кількість спроб дозвону, облік часового поясу, пріоритетність обдзвону бази, розклад роботи, автоматичне перенесення дзвінка при певних статусах дзвінка (немає відповіді, зайнято, помилка тощо), режими роботи, детекція проблем з постачальником. Докладніше можна почитати тут . Хочете спробувати? – Зверніться до хлопців у техпідтримку і вони з радістю допоможуть з налаштуванням! Ми постійно покращуємо сервіс для вас – якщо у вас є пропозиції у доопрацюванні функціоналу або пропозиція реалізації нових функцій для вашого бізнесу, пишіть на пошту – sales@oki-toki.net, створюйте тикети в системі або телефонуйте нам. Ми завжди раді допомогти вам!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Жовтень 29, 2020 Практичні поради керівникам-початківцям: 4 часті проблеми в КЦ

У цій статті ми поговоримо про деякі проблеми, з якими стикаються багато контакт-центрів та про можливі способи їх вирішення.

Детальніше
photo
Середа Червень 17, 2020 Інструкція з імпорту контактів у CRM

Покрокова інструкція, як завантажити контакти в CRM сервіс для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних