12.08.2015

Callback на всі вхідні: економія для клієнтів

Як налаштувати callback (автоматичний зворотний дзвінок) у хмарному сервісі для контакт-центрів Окі-Токі та заощадити 30%.

Callback на всі вхідні: економія для клієнтів

Приємна дрібниця для служб таксі, «коротких» номерів та інших проектів із «бюджетними» клієнтами. Ви можете перевести свою чергу в режим, коли всі дзвінки будуть оброблятися лише Callback. Ця опція включається в модулі ACD для кожної черги окремо і дозволяє після відтворення вітання розірвати дзвінок, помістивши його в Callback. Вказавши префікси номерів, можете дозволити дзвінки на певні напрямки. CallbackCallback Дрібниця, але з таких дрібниць будується гарне життя.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
П'ятниця Лютий 19, 2021 Які поправки врахувати при розрахунку потреби в операторах

Як розрахувати число потрібної кількості операторів контакт центру. Скільки мати не на лінії, а в штаті?

Детальніше
photo
Понеділок Жовтень 10, 2022 VIP-черга дзвінків та список VIP-номерів у кол-центрі

Як налаштувати VIP-чергу дзвінків для пріоритетних абонентів колл-центру, VIP-список номерів і сценарії дзвінків.

Детальніше

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних