20.05.2019

Сервіс автоматичних дзвінків та продажу в amoCRM

5 випадків, які допоможуть відповісти на питання, пов’язані з автоматичними дзвінками та amoCRM. Розповімо, для чого потрібна інтеграція з amoCRM.

Сервіс автоматичних дзвінків та продажу в amoCRM

На ринку існує величезна кількість різних CRM-систем. Проте майже щоквартально з’являються нові. AmoCRM – один з таких продуктів, популярність якого стрімко зростає. Враховуючи інтерес клієнтів до цього CRM, ми не могли його ігнорувати. У нас також є якісна інтеграція з ними – заходьте в кабінет і підключайтеся за посиланням. У статті ми намагалися вирішити 5 найпопулярніших кейсів, пов’язаних з автообдзвонами та продажами в AmoCRM.

Ця стаття стосується продуктів: «Автообдзвоні», «Інтеграції»

 

Автоматичні дзвінки та продажи в amoCRM

Чому щось інтегрувати з amoCRM, адже дзвонити можна і так?

Коли у Вас надходить кілька заявок на день, то автообдзвоні і не потрібний. Менеджери ставлять завдання, після чого приходять повідомлення, згідно з якими вони дзвонять клієнту.

А що робити, якщо заявок 100 або 1000 на день на одного менеджера? Середній відсоток підняття трубки з першої спроби всього 60 відсотків, а заявки продовжують надходити! Відповідно, той залишок заявок, до кого не додзвонилися з першої спроби, росте. Також не слід забувати про час, який потрібний для вирішення рутинних завдань (повідомлення про акцію, оцінка якості обслуговування) і очікування під час гудків.

У такій ситуації на допомогу приходить автообдзвоні. Прочитайте наступні 5 кейсів, які допомогли нашим клієнтам.

 

Кейс 1: Автоматичний дзвінок нових заявок роботом

Надходячи в amoCRM, заявка автоматично додається в автообдзвоні сервісу Окі-Токі для дзвінка за тим алгоритмом, який потрібен саме вам!

Тільки вам вирішувати, як слідувати роботу – дзвонити і відтворювати повідомлення, або з’ясувати, що цікавить клієнта, і з’єднати з оператором.

Докладніше про режим автоінформатора можна дізнатися тут.

 

Кейс 2: Автоматичний дзвінок при зміні статусу угоди роботом

Потрібно повідомити клієнтів про акцію, доставку товару або збільшити продажі за рахунок дзвінків старим лідам?

Є просте рішення!

Кожен статус можна “прив’язати” до свого автодзвінка і алгоритму дзвінків. Таким чином, коли статус ліда зміниться на потрібний, він автоматично потрапить в автообдзвоні.

 

Кейс 3: Автоматичний дозвін на нові запити і з’єднання з оператором

Третій кейс схожий на перший, за винятком автоматичного з’єднання з оператором при відповіді клієнта.

Коли лід створюється в amoCRM, він автоматично потрапляє в автообдзвоні. Сервіс Оки-Токі в фоновому режимі (можна вибрати різні режими роботи, більше тут) набирає клієнта і при відповіді автоматично з’єднується з оператором. На початку розмови у оператора відкриється картка ліда з amoCRM!

Оператор не чує гудків, не потрібно натискати додаткових кнопок, все відбувається автоматично!

 

Кейс 4: Автоматичний дозвін при зміні статусу угоди і з’єднання з оператором

Необхідно обробити недзвони після першої спроби? Провести опитування? Скористайтеся цією функцією!

Кожен статус можна “прив’язати” до свого автодзвінка і групі операторів. Статус ліда зміниться на потрібний і додастся в автообдзвоні сервісу Оки-Токі. Після цього сервіс почне телефонувати клієнтам в фоновому режимі. При відповіді клієнта автоматично відбудеться з’єднання з оператором. В цей же момент відкриється угода з amoCRM.

 

Кейс 5: Автоматичне створення контакту та угоди

Найчастіше цей кейс використовують для створення теплих контактів та продажу в amoCRM після дзвінка холодної бази роботом Окі-Токі.

Як це працює?

Ви завантажуєте базу та вказуєте при яких діях має створитися угода. Ет вуаля! В amoCRM потрапляють тільки ті, хто натиснув кнопку, виявив згоду або просто дослухав до кінця.

 

Додатково: Автоматична зміна статусу угоди

Це завдання-кейс завжди працює в парі з іншими кейсами та допомагає автоматизувати зміну статусу.

Найпопулярнішою є зміна статусу при натисканні кнопки клієнтом або при завершенні спроби дзвону. Після цього завдання видаляється з дайлера.

 

Корисна функція для аутсорсингових компаній

Сервіс Окі-Токі дотримується ідеї “гнучкості”. Ця інтеграція не стала винятком. Ви можете підключити стільки облікових записів amoCRM, скільки необхідно вашому бізнесу.

Зі своїми автообдзвонами та алгоритмами роботи!

 

Висновок

Ми намагалися охопити найпопулярніші та корисні кейси для наших клієнтів. Якщо ми не врахували деякі моменти або ви хотіли б інтегрувати з Окі-Токі нові сервіси, зверніться в Техпідтримку або напишіть на пошту sales@oki-toki.net. Ми розглянемо можливість покращення інтеграції.

Працюємо для Вас!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Вересень 18, 2023 Топ 10 стратегій маршрутизації викликів

Дізнайтеся, яка стратегія маршрутизації дзвінків підходить вашій компанії! Сервіс для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше
photo
Четвер Жовтень 7, 2021 Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром

У цій статті ми розповімо про нюанси, знання яких може стати у нагоді замовнику при узгодженні договору. Запам’ятайте це!

Детальніше