БЛОГ ОКИ-ТОКИ
Оновлення, інструкції, корисні матеріали та добірки про можливості та функціонування Окі-Токі


Рапорт – компактний звіт за ключовими показниками роботи контакт-центру у форматі альбомного листа. Чудовий формат для керівника.
Подробнее
Групи користувачів створені для зручної фільтрації звітів та керування великою кількістю операторів контакт-центру у сервісі Окі-Токі.
ПодробнееКоментування дзвінків відділом контролю якості. Перегляд журналу оцінок роботи операторів.
Подробнее
Читайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі за 2021 рік!
Подробнее
Рекомендований перелік обов’язків супервайзера внутрішнього та аутсорсингового контакт-центру від Дмитра Галкіна.
Подробнее
Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» у Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Рапортів. Читайте детальніше у блозі!
Подробнее
Театр, як відомо, починається з вішалки, а аутсорсинговий контакт-центр – з веб-сайту, на якому можна зробити деякі попередні висновки про постачальника.
Подробнее
У цій статті розповімо про нюанси, знання яких може стати в нагоді замовнику за погодженням договору. Беріть на замітку!
Подробнее
Детальна інструкція, як настроїти сценарій розмови (скрипт продажів) у сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.
Подробнее
Перелічуємо три головні помилки, які у майбутньому напевно спричинять великі проблеми.
Подробнее