Блог Окі-Токі

БЛОГ ОКИ-ТОКИ

Оновлення, інструкції, корисні матеріали та добірки про можливості та функціонування Окі-Токі

Рапорти – для чого потрібні і як використовувати
20.05.2022 Рапорти – для чого потрібні і як використовувати

Рапорт – компактний звіт за ключовими показниками роботи контакт-центру у форматі альбомного листа. Чудовий формат для керівника.

Подробнее
Примітка: Групи користувачів
10.05.2022 Примітка: Групи користувачів

Групи користувачів створені для зручної фільтрації звітів та керування великою кількістю операторів контакт-центру у сервісі Окі-Токі.

Подробнее
Як коментувати записи в оцінних листах
08.04.2022 Як коментувати записи в оцінних листах

Коментування дзвінків відділом контролю якості. Перегляд журналу оцінок роботи операторів.

Подробнее
Підсумки 2021!
29.12.2021 Підсумки 2021!

Читайте про наймасштабніші оновлення сервісу для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі за 2021 рік!

Подробнее
Посадові обов’язки супервайзер КЦ
18.11.2021 Посадові обов’язки супервайзер КЦ

Рекомендований перелік обов’язків супервайзера внутрішнього та аутсорсингового контакт-центру від Дмитра Галкіна.

Подробнее
Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021
15.10.2021 Дайджест новин Окі-Токі за вересень 2021

Головні новини Окі-Токі у вересні: робот «Автооператор» у Beta, безкоштовне розпізнавання Так/Ні та 0-9, оновлення Рапортів. Читайте детальніше у блозі!

Подробнее
На що звернути увагу при вивченні веб-сайту АКЦ
13.10.2021 На що звернути увагу при вивченні веб-сайту АКЦ

Театр, як відомо, починається з вішалки, а аутсорсинговий контакт-центр – з веб-сайту, на якому можна зробити деякі попередні висновки про постачальника.

Подробнее
Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром
07.10.2021 Нюанси договору з аутсорсинговим контакт-центром

У цій статті розповімо про нюанси, знання яких може стати в нагоді замовнику за погодженням договору. Беріть на замітку!

Подробнее
Посібник зі створення скрипту продажів
04.10.2021 Посібник зі створення скрипту продажів

Детальна інструкція, як настроїти сценарій розмови (скрипт продажів) у сервісі для внутрішніх та аутсорсингових контакт-центрів Окі-Токі.

Подробнее
Три типові помилки при виборі аутсорсингового контакт-центру
23.09.2021 Три типові помилки при виборі аутсорсингового контакт-центру

Перелічуємо три головні помилки, які у майбутньому напевно спричинять великі проблеми.

Подробнее

Залишіть заявку та отримайте детальну консультацію від фахівця.

    Угода на обробку персональних даних