10.03.2021

Конструктор звітів колл-центру – DataMixer

DataMixer – новий інструмент Окі-Токі, який спростить вашу роботу з звітами. Читайте в нотатці, для чого він потрібен і як його налаштувати!

Конструктор звітів колл-центру – DataMixer

У цій статті ми розповімо про конструктор звітів кол-центра – Датаміксер. Цей інструмент стане незамінним помічником для отримання регулярних звітів за обраними журналами. Тепер збір даних за журналами дзвінків, журналами автообдзвонів і т.д. стане набагато простіше, адже вистачить встановити Датаміксер один раз і потреба в постійному грубіння в звітах перейде в історію.  

Підготовка звіту

Переходимо в розділ “Ресурси проектів”, вибираємо DataMixer. Вкажіть ім’я звіту, вкажіть його періодичність, використовуємі проєкти і користувачів-отримувачів

Конструктор звітів: Налаштування звіту в DataMixer

 

Перейдемо безпосередньо до самого налаштування. Нас цікавлять дві вкладки, з якими ми будемо працювати.

Перша вкладка відповідає за налаштування вибірки даних, в URL-фільтр якого ми прописуємо URL необхідного звіту, яким може бути журнал дзвінків, журнал операторів і т.д.

Конструктор звітів: налаштування вибірки даних

 

Отримати URL посилання дуже просто. Формуємо звіт в будь-якому з журналів і копіюємо дані з адресного рядка.

Конструктор звітів: де отримати посилання з даними

 

Поля у звіті дозволять вибрати саме ті дані, які ми хочемо бачити у звіті.

Конструктор звітів: Приклад даних у звіті

 

 

Таб “Приклад даних” дозволить сформувати звіт за раніше внесеними вами параметрами. Результат можна відобразити в інтерфейсі або експортувати таблицю до себе на диск. 

Конструктор звітів: Попередній перегляд сформованого звіту

 

Що в результаті?

Конструктор звітів DataMixer оптимізує підготовку складнособраних звітів. Попрацювавши один раз над таким Франкенштейном з світу даних, Ви автоматизуєте процес підготовки і запланованої відправки звіту на поштову скриньку. Рекомендуємо попрацювати з датаміксером, а ми готові покращувати його для вас!

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Травень 20, 2019 Сервіс автоматичних дзвінків та продажу в amoCRM

5 випадків, які допоможуть відповісти на питання, пов’язані з автоматичними дзвінками та amoCRM. Розповімо, для чого потрібна інтеграція з amoCRM.

Детальніше
photo
Четвер Серпень 25, 2022 Робочий час операторів: звіт історії станів

Як перевірити робочий час операторів, подивитись звіт історії статусів одного користувача на операторському місці, налаштування та можливості в Оки-Токі.

Детальніше