01.03.2018

Використання сховища Оки-Токи проти Google Drive

Переваги та недоліки внутрішнього сховища сервісу Окі-Токі та зовнішнього диска Google Drive.

Використання сховища Оки-Токи проти Google Drive

Більшість кол-центрів зацікавлені в тому, щоб записи розмов з клієнтами зберігалися і завжди були під рукою. Для цих цілей в Окі-Токі передбачено базові 10 гігабайт сховища (приблизно 1400 годин розмов) для кожної компанії. Але як бути, якщо записів зберігати потрібно набагато більше? Якщо компанії необхідно мати доступ до досить старих записів або до всіх? В цьому випадку можна підключити зовнішній хмарний диск або збільшити сховище в Окі-Токі. Зовнішні сховища обходяться дешевше, але чи варто економія зручності та комфорту? Прийняти рішення буде простіше, якщо зважити переваги та недоліки за прикладом найбільш популярного зовнішнього сховища – Google drive.

Ця стаття стосується інструментів для IT відділу

Переваги Google Drive

 

  • Записи знаходяться поза Окі-Токі, і це означає, що доступ до них у Вас буде умовно завжди;
  • Можна точково надавати доступ, наприклад, партнерам, не реєструючи їх в Окі-Токі;
  • Вартість сховища GD дешевше, хоча абсолютна сума витрат незначна.

 

Переваги Окі-Токі

 

  • Внутрішнє сховище Оки-Токі, коли воно заповнюється на 100%, замінює старі записи новими, надаючи пріоритет актуальності записів, GD такого пріоритету не має і не має повідомлення про досягнення ліміту;
  • Додаткове внутрішнє сховище, як і базове, дозволяє слухати записи прямо з журналу дзвінків. Записи, які перейшли до GD, можна слухати тільки поза інтерфейсом Оки-Токі;

 

  • Також, можливість слухати запис у журналі дзвінків дозволяє знаходити їх за багатьма параметрами і при потребі вивантажувати, а можливості пошуку в Google Disk зводяться до пошуку за ім’ям або частиною імені файла запису;

Використання сховища: Розширена фільтрація

Використання сховища: Завантаження аудіо записів

 

  • У Окі-Токі доступ до кожного файлу потрапляє в журнал подій;
  • За замовчуванням – доступ до Google Disk є у однієї людини. У тих випадках, коли операторам потрібно шукати старі записи, кожному з них потрібно надавати доступ до записів;
  • Людина, яка отримала доступ до зовнішнього сховища з правом редагування, може випадково або навмисно видалити всі записи в два кліки без можливості їх відновити. В Окі-Токі записи будуть зберігатися доти, доки в цьому буде необхідність;
  • Збільшити обсяг додаткового внутрішнього сховища в Окі-Токі можна в кілька кліків!

 

Використання сховища: Збільшення обсягу внутрішнього сховища

Використання сховища: Збільшення обсягу внутрішнього сховища

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Четвер Червень 15, 2023 Показники ефективності кол центру: як розрахувати продуктивність

Як розрахувати продуктивність та підвищити ефективність контакт-центру, вимірювання продуктивності операторів.

Детальніше
photo
Середа Грудень 20, 2017 Як зробити автообдзвоні номерів?

Чому контакт-центру необхідний автообдзвоні, які переваги в хмарній системі для внутрішніх та аутсорсингових КЦ Окі-Токі.

Детальніше