06.06.2019

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2019

Новини Окі-Токі за травень 2019: оновлення білінгу, новий сервер в Німеччині, інтеграція з amoCRM та інші поліпшення сервісу. Докладніше у дайджесті!

Дайджест новин Окі-Токі за травень 2019

Оновлення біллінгу

 

Ми постійно покроково оптимізуємо Оки-Токі. Але іноді доводиться змінювати щось в основі системи. Це не дуже безпечно, які б міри не були вжиті.Цим займаються тільки найвисококваліфікованіши, дотримуючись плану і тільки при великій необхідності. На цьому і наступному тижні ми оновлюємо модуль “SIP-телефонія”, який дозволить нарешті зберігати SIP-відповіді (нарешті покинемо спадщину протокола H323), оптимізоване зберігання даних про дзвінки SIP-провайдерам і що важливо – змогу зберігати дані про дзвінки на вашому сервері.

 

Новий сервер в Німеччині

 

У Німеччині отримали новий сервер телефонії на i9-9900K. Дуже новий – весь гарний і дуже швидкий. Середнє навантаження на кластер в Deutschland 30%, пікове 65%. Вже в роботі.

 

Пікове навантаження дзвінків за хвилину

 

Приємно хизуватися рекордами, а навіть приємніше, коли ці рекорди спільні! Цього тижня пікове навантаження становило 8000+ дзвінків на хвилину! Ми масштабуємося, щоб задовольнити апетити наших клієнтів. Дякуємо Вам за те, що Ви з нами!

 

Усунена причина пошкоджених та відсутніх записів

 

Після кількох днів занепокоєння ми зібрали моніторинг проблем з записами в реальному часі та знайшли рішення цієї старої та складної проблеми. Під великим навантаженням записи могли зникати через вузькі місця в реалізації модуля відкладеного запису. Після консультацій ми пишемо безпосередньо без модуля прямо на наші швидкісні NVMe модулі.

Усунено причину пошкоджених та відсутніх записів

 

Оцінка роботи підтримки в системі тікетів

 

Для Окі-Токі дуже важливий зворотній зв’язок від Вас, тому ми впровадили оцінку якості обробки звернень в тікеті. Оцінити роботу співробітника технічної підтримки можна після прийняття запропонованого ним рішення. Роботу можна оцінити за трьома критеріями, вказавши кількість зірок від однієї до п’яти.

Оцінка роботи підтримки в системі тікетів

 

Інтеграція з AMOCRM. Завершення

 

Завершена робота над інтеграцією з АМО СРМ. Ми реалізували 5 найпопулярніших кейсів:

  • Автоматичний дзвінок нових заявок з АМО СРМ роботом Оки-Токи;
  • Автоматичний дзвінок при зміні статусу угоди роботом Оки-Токи;
  • Автоматичний перезвон за новими заявками та з’єднання з оператором при відповіді клієнта;
  • Автоматичний перезвон при зміні статусу угоди та з’єднання з оператором при відповіді клієнта;
  • Автоматичне створення контакту та угоди при події з сервісу Оки-Токи.

Детальніше можна прочитати в цій статті.

Оцініть новину:

Читайте також

photo
Понеділок Лютий 5, 2024 Як зробити коментарі до дзвінків

Автоматичні коментарі до дзвінків за допомогою сценаріїв розмови у хмарній системі для контакт-центрів Окі-Токі.

Детальніше
photo
Вівторок Листопад 10, 2015 Як багато процесів у контактної картки

Управління бізнес-процесами в модулі CRM системи Оки-Токи. Декілька сценаріїв для бізнес-процесів колл-центра залежно від характеру розмови.

Детальніше